راهنمای شکم گردی در خطه جنوب

به گزارش بزنیم بیرون ،در این گزارش چند رستوران و اغذیه فروشی آبادان را به شما معرفی می کنیم که بی شک از رفتن به آنها پشیمان نخواهید شد.

رستوران تاج محل

در بازار ته لنجی های استان می توان با رستوران غذاخوری ای به نام تاج محل رو به رو شوید که یکی از بهترین ارائه دهندگان غذاهای آبادان با ماهی های دریای جنوب ایران است! رفتن به جنوب ایران و استانی همچون خوزستان این میل را در شما به عنوان یک گردشگر داخلی و یا خارجی بوجود می آورد که از غذاهای محلی خوزستان و غذاهای تازه دریایی نیز استفاده کنید و مزه واقعی این نوع از غذاهای استان را نیز بچشید؛ توجه داشته باشید بهترین غذای رستوران تاج محل، خوراک میگو این غذاخوری می باشد.

فلافلی اکبر برزیلی

چه پولدار باشید و چه فقیر؛ چه ایرانی باشید و چه غیر ایرانی مکلف به خوردن یک وعده غذای فلافلی در مناطق جنوبی کشور از جمله شهر آبادان هستید که بیشترین سهم آشنایی مردم با این فست فود دوست داشتنی را بر عهده گرفته است. در آبادان اغلب فست فودی ها و ساندویچی های شهر با ابتکار خاصی فلافل های خود را تهیه و تولید می کنند اما یکی از برجسته ترین و قدیمی ترین و در عین حال معروف ترین غذاهای آبادان، فلافلی اکبر برزیلی می باشد که مزه متفاوتی از فلافل را به شما ارائه می دهد. ساندویچی اکبر برزیلی که اکنون به عنوان فلافل سرای اکبر برزیلی در شهر آبادان مشغول به فعالیت است، از جمله مکان های سرشناس آبادان بشمار می رود که از هر فرد بومی این منطقه که بپرسید بهترین فلافلی شهر را از کجا می توانید پیدا کنید؛ آدرس آن را که واقع است در خیابان منتظری، خیابان هتل کیوان، فرعی اول، جنب بازار روز آبادان را به شما می گوید.

رستوران دنیا

در خیابان شهرداری شهر آبادان یک رستوران نقلی و کوچک قرار دارد به نام دنیا و با یک سرآشپز خانم چینی که در طبخ و پخت انواع مختلفی از غذاهای دریایی و غذاهای محلی استان خوزستان بسیار مهارت دارد و می تواند بهترین غذای دریایی کل عمرتان را برایتان مهیا کند! لازم به ذکر است رستوران دنیا تقریبا نوپا و تازه تاسیس می باشد و به دلیل پخت خوشمزه ترین غذاهای آبادان با متریال درجه یک، کیفیت و میزان رضایت مشتریان از این مکان غذاخوری به طبع بالا می باشد! ناگفته نماند به دلیل کوچکی محیط و عدم نیروهای کافی با مهارت های مربوطه، زمان تحویل غذا پس از انجام سفارشات شما کمی به طول می انجامد اما در عوض شما یک وعده غذای لذیذ دریایی را تست خواهید نمود که قطعا به معطلی آن می ارزد.

فلافلی نسیم

یکی از فلافلی هایی که همچون فلافلی اکبر برزیلی به خاطر کیفیت فلافل های خود در سطح شهر آبادان مطرح می باشد، فلافلی نسیم است که دارای دو شعبه در این شهر می باشد؛ یکی در خیابان شهرداری آبادان که معمولا هر شب شلوغ است و دیگر در کنار پاساژ کویتی ها یا همان پاساژ جمهوری فعلی که به نسبت شعبه اول بسیار خلوت تر می باشد و از فضای آرامش بخش بیشتری نیز برخوردار است. فلافل از غذاهای محلی خوزستان است که طرفدارهای زیادی دارد.

پیتزایی حکیم

اشتباه نکنید در فست فودی حیکم تنها پیتزا ارائه نمی شود و فست فودهای دیگری همچون انواع مختلفی از برگرها، ساندویچ ها و دیگر غذاهای عجیب و غریب امروز صنعت فست فود نیز پخته می شود. فست فودی حکیم واقع در خیابان زند جنب سینمای پنج بُعدی این شهر می باشد. شایان به ذکر است پیتزایی حکیم یکی از فست فودی های بسیار شلوغ کل استان خوزستان نیز تلقی می شود.

فست فودی ایرانویچ

در طبقه بالایی شعبه خیابان امیری جنب شاهپور بانک سامان، فست فودی واقع شده است که اغلب مردم آبادان آن را می شناسند که یکی از ارائه دهندگان بهترین غذاهای آبادان می باشد و یکی از شعب فست فودهای زنجیره ای ایرانویچ در ایران نامیده می شود. در این فست فود علاوه بر ارائه انواع مختلفی از غذاهای اروپایی و بین المللی، غذاهای سنتی ایرانی و انواع غذاهای آبادان نیز طبخ می شود. همچنین ذکر این نکته نیز لازم است چرا که فست فود ایرانویچ به عنوان یک برند غذایی در کل استان خوزستان فعالیت می کند و اغلب مردم این استان نیز میهمانان خود را برای صرف ناهار و شام به این غذاخوری بین المللی می آورند.

سمبوسه ای عباس آقا

در کل خوزستان که بگردید می توانید با خوشمزه ترین غذاهای آبادان و سمبوسه فروش های زیادی مواجه شوید که هر کدام با یک قیمت واحد، یک سمبوسه خوشمزه را به شما تقدیم می کند. یکی از همین سمبوسه های معروف خوزستان، سمبوسه ای عباس آقا می باشد که درست مقابل پاساژ کویتی ها یا همان پاساژ جمهوری حال حاضر، نبش چهار راه امیری واقع شده است.

Waves Waves Waves

دوست داری یه مقاله بنویسی

اگه فکر می‌کنی حرفی برای گفتن داری، می‌تونی یه مقاله کاربردی یا جذاب برای سایت بنویسی.