0
از0 نظر

دیجی کالا

    16316
    نمایش

    ديجي‌کالا مرجع تخصصي نقد و بررسي و فروش اينترنتي کالا در ايران است. گروه‏‏‌هاي مختلف کالا مانند کالاي ديجيتال، لوازم خانگي، لوازم شخصي، فرهنگ و هنر و ورزش و سرگرمي با تنوعي بي‌نظير در ديجي‌کالا عرضه مي‏‏‏‌شوند.

    warning icon
    اگر فکر میکنی این اطلاعات نیاز به اصلاح یا افزودن داره . روی دکمه زیر کلیک کن

    مشخصات دیجی کالا

    امروزه دیجی کالا به غیر از تهران، در کرج، رشت، اصفهان، زنجان، شهرکرد، لنگرود، دامغان، برازجان و مهریز (یزد) و تعداد زیادی از شهرهای دیگر هم نمایندگی دارد. وجود این نمایندگی ها از این نظر اهمیت دارد که بخش مهمی از خریداران سایت هایی مانند دیجی کالا را مشتریان شهرستانی تشکیل می دهند که برخی از کالاهای دیجیتال جدید و روز، مانند بازار تهران در بازار این شهرها عرضه نمی شود و به علت دوری از تهران نیز امکان مراجعه به پایتخت و خرید کالای موردنظر را ندارند. در چنین شرایطی یکی از بهترین گزینه ها خرید از سایتی مانند دیجی کالاست و وجود نمایندگی در شهرستان ها جهت بررسی و رفع مشکلات احتمالی مشتریان بسیار مفید است و به افزایش اعتماد و اطمینان خریداران نیز کمک می نماید.

    تاریخچه دیجی کالا

    سایت دیجی کالا از زمستان ۱۳۸۵ راه اندازی شده و تاکنون به پیشرفت ادامه داده است. موسسان سایت دو برادر به نام های حمید و سعید محمدی هستند که هر دو در رشته مدیریت بازرگانی تحصیل کرده اند. شکی نیست که از زمستان ۸۵ تا امروز، خرید آنلاین و پرداخت الکترونیک در کشور بسیار متداول تر شده و دیجی کالا به پشتوانه سابقه و تجربه خود یکی از اولین انتخاب های کاربران برای خرید محصولات دیجیتال است.

    ویژگی‌ها دیجی کالا

    یکی از بحث های همیشگی در مورد فروشگاه های آنلاین، قیمت محصولات ارائه شده و تفاوت آن ها با بازار است؛ گفته می شود که قبلا قیمت های دیجی کالا از سطح متوسط بازار پایین تر بود اما در حال حاضر با بازار یا یکسان است یا بالاتر. در مورد این بحث نمی توان یک حکم کلی داد اما در مجموع می توان گفت که در زمینه دوربین و لپ تاپ قیمت ها نسبت به بازار مناسب است اما مثلا در مورد موبایل ممکن است کمی بالاتر باشد که با توجه به سرعت، سهولت و ضمانت محصولات، بسیاری از مشتریان ترجیح می دهند که با پرداخت اندکی هزینه بیشتر، خرید مطمئن تری داشته باشند؛ آن هم در شرایطی که بازار موبایل بازاری است که نوسان زیادی دارد و جنس های تقلبی هم در آن فراوان است. اما به هر حال قیمت های یک فروشگاه آنلاین در هر زمینه ای که فعالیت داشته باشد متاثر از قیمت های بازار است.

    سایر اطلاعات دیجی کالا

    بخش نظرات و نقدهای کاربران و امتیازات آن ها هم برای خواندن تجربیات کاربران این گوشی است که می تواند دید کامل تری به شما بدهد و به برخی موارد اشاره کند که در نقد و بررسی محصول جا افتاده اند. یکی دیگر از بخش های جالب، نمودار تغییر قیمت است. حتما شنیده اید که می گویند محصولات دیجیتال در ابتدای ورودشان به بازار قیمت بالایی دارند و پس از گذشت زمان و بیشتر شدن تعداد محصولات موجود در بازار و ارائه مدل های جدیدتر، قیمتشان کاهش پیدا می کند. با رفتن به بخش نمودار تغییر قیمت می توانید ببینید که محصول موردنظر در مدت اخیر چقدر کاهش قیمت داشته است و به قول اهالی بازار «آیا افت موردنظر را داشته است یا نه» و سپس تصمیم بگیرید که آیا الان زمان مناسبی برای خرید این کالاست یا نه.

    نکات مثبت دیجی کالا

    یکی از نقاط قوت مهم دیجی کالا، نقد و بررسی های مفصل و کامل آن در مورد انواع محصولات دیجیتال است.
    چه جوری برم ؟

    افزودن راهنمایی مسیر :

    این نزدیکی چی بخوریم ؟
    این نزدیکی کجا‌بمونیم ؟
    این نزدیکی از کجا بخریم ؟
    نظر خودتو به دیگران بگو
    تجربه و نظر خودت از سفر رو با ما به اشتراک بذار
    ارسال عکس
    تجربه خودت از سفر رو به بقیه هم نشون بده
    پاسخ سریع دریافت کن
    سوال‌های خودت رو از همسفران و کارشناسان ما بپرس
    پرسش سوال
    Waves Waves Waves

    یه نقطه جدید معرفی کن

    اگه فکر می‌کنی یه مقصد واسه بیرون زدن، سراغ داری و ما معرفیش نکردیم، خودت می‌تونی داخل سایت به بقیه معرفی کنی. دم شما گرم که همراهی.

    برچسب ها