2.6
از14 نظر

راسته خرید لوازم عروس و داماد کوچه مهران

    7390
    نمایش

    کوچه مهران در امتداد کوچه برلن و بعد از عبور از خيابان  کم عرض لاله زار جنوبي قرار گرفته است؛ کوچه مهران در سال هاي گذشته به بورس خريد لوازم عروس و داماد تبديل شده و همين باعث شده تا معروفيت آن دو چندان شود.

    warning icon
    اگر فکر میکنی این اطلاعات نیاز به اصلاح یا افزودن داره . روی دکمه زیر کلیک کن

    مشخصات راسته خرید لوازم عروس و داماد کوچه مهران

    در راسته خرید لوازم عروس و داماد کوچه مهران مغازه های مختلف و بی شماری برای فروش انواع مختلف پوشاک مردانه و زنانه و کیف و کفش و لوازم آرایشی و بهداشتی و همچنین تمامی لوازم مربوط به خنچه عقد و دفتر های عقد و نقل و نبات گل وجود دارد و همچنین در این راسته فروشگاه های لباس عروس دیده می شود .

    تاریخچه راسته خرید لوازم عروس و داماد کوچه مهران

    آنچه این دو کوچه را مورد توجه قرار می دهد،بافت قدیمی و نام معروف منطقه است که در دراز ایام بعنوان مرکز خرید و محل گذران اوقات فراقت شهروندان تهرانی و مسافران مشهور بوده است .تا پیش از انقلاب این محله علاوه بر اینکه بعنوان یکی از مراکز خرید و مشهور تهران محسوب می شد،قطب فرهنگی و هنری شهر نیز بحساب آمده بطوریکه اکثر سینماها و تئاترهای شهر تهران در این منطقه واقع شده بودند.

    ویژگی‌ها راسته خرید لوازم عروس و داماد کوچه مهران

    در راسته خرید لوازم عروس و داماد کوچه مهران زوج های جوان به همراه خانواده هایشان زیاد دیده می شوند و همچنین يكي از دغدغه‌هاي مردم ما در زمان ازدواج، خريد وسايل عروسي است. به عقیده بسیاری، خيلي بهتر است اين وسايل در كنار هم قرار بگيرند تا قيمت تمام شده آنها براي يك زوج مناسب باشد. يكي از اين اماکنی كه مي‌تواند براي خريد مناسب باشد، كوچه مهران است.
    چه جوری برم ؟

    افزودن راهنمایی مسیر :

    این نزدیکی چی بخوریم ؟
    این نزدیکی کجا‌بمونیم ؟
    این نزدیکی از کجا بخریم ؟
    نظر خودتو به دیگران بگو
    تجربه و نظر خودت از سفر رو با ما به اشتراک بذار
    ارسال عکس
    تجربه خودت از سفر رو به بقیه هم نشون بده
    پاسخ سریع دریافت کن
    سوال‌های خودت رو از همسفران و کارشناسان ما بپرس
    پرسش سوال
    Waves Waves Waves

    یه نقطه جدید معرفی کن

    اگه فکر می‌کنی یه مقصد واسه بیرون زدن، سراغ داری و ما معرفیش نکردیم، خودت می‌تونی داخل سایت به بقیه معرفی کنی. دم شما گرم که همراهی.

    برچسب ها
    راسته لوازم عروس و داماد کوچه مهران راسته لوازم راسته عروس و داماد راسته کوچه مهران لوازم راسته راسته عروس و داماد لوازم کوچه مهران عروس و داماد راسته عروس و داماد لوازم عروس و داماد کوچه مهران کوچه مهران راسته کوچه مهران لوازم کوچه مهران عروس و داماد راسته لوازم عروس و داماد راسته لوازم کوچه مهران راسته عروس و داماد لوازم راسته عروس و داماد کوچه مهران راسته کوچه مهران لوازم راسته کوچه مهران عروس و داماد لوازم راسته عروس و داماد لوازم راسته کوچه مهران لوازم عروس و داماد کوچه مهران لوازم عروس و داماد راسته لوازم کوچه مهران راسته لوازم کوچه مهران عروس و داماد عروس و داماد راسته لوازم عروس و داماد راسته کوچه مهران عروس و داماد لوازم راسته عروس و داماد لوازم کوچه مهران عروس و داماد کوچه مهران راسته عروس و داماد کوچه مهران لوازم کوچه مهران راسته لوازم کوچه مهران راسته عروس و داماد کوچه مهران لوازم راسته کوچه مهران لوازم عروس و داماد کوچه مهران عروس و داماد راسته کوچه مهران عروس و داماد لوازم راسته لوازم عروس و داماد کوچه مهران راسته عروس و داماد کوچه مهران لوازم راسته کوچه مهران لوازم عروس و داماد راسته عروس و داماد لوازم کوچه مهران راسته عروس و داماد کوچه مهران لوازم راسته لوازم کوچه مهران عروس و داماد لوازم راسته عروس و داماد کوچه مهران لوازم راسته کوچه مهران عروس و داماد لوازم عروس و داماد کوچه مهران راسته لوازم عروس و داماد راسته کوچه مهران عروس و داماد راسته لوازم کوچه مهران عروس و داماد لوازم راسته کوچه مهران عروس و داماد کوچه مهران راسته لوازم عروس و داماد کوچه مهران لوازم راسته کوچه مهران راسته لوازم عروس و داماد کوچه مهران لوازم راسته عروس و داماد کوچه مهران عروس و داماد راسته لوازم کوچه مهران لوازم عروس و داماد راسته کوچه مهران عروس و داماد لوازم راسته