0
از0 نظر

شهربازی الماس هروی

    6217
    نمایش

    شهربازي الماس هروي يکي از شهربازي هاي جديد در شمال شرق تهران است که تفريح، خريد و سرگرمي را يکجا جمع کرده است. شهربازي الماس هروي در کنار دستگاه هاي نو و به روز خود داراي اتاق تولد، مجموعه بازيهاي ماجراجويانه ، سينما 6 بعدي، اتاق وحشت و انواع بازي هاي روز دنيا براي کودکان است تا ساعات مفرحي را سپري کنند.

    warning icon
    اگر فکر میکنی این اطلاعات نیاز به اصلاح یا افزودن داره . روی دکمه زیر کلیک کن

    مشخصات شهربازی الماس هروی

    مجتمع تجاری - تفریحی الماس هروی دارای 13 طبقه است که در آن بالای 300 واحد و غرفه تجاری و تفریحی وجود دارد. اگر می خواهید با خودروی شخصی به این شهربازی بروید باید بدانید که طبقه پارکینگ گنجایش 220 خودرو را دارد و محل بازی مناسب کودکان هم با سرگرمی های متعدد در آن دیده شده است. در مجتمع الماس هروی در کنار تفریح و خرید می توانید از فودکورت با فضای سرپوشیده و roof garden با غذاها و پذیرایی خوب آن استفاده کنید. همچنین مراکز خدماتی متعدد همانند خدمات موبایل، پست و ... هم در اینجا در نزدیکی شما قرار دارد.

    تاریخچه شهربازی الماس هروی

    پروژه مجتمع الماس هروی در سال 1390 به بهره برداری رسید و از این جهت یکی از شهربازی های نسبتا جدید شهر تهران به شمار می رود. طراحي معماري اين مجموعه توسط مهندس مهدي غلامي انجام كرديده كه سعي شده با توجه به نيازهاي منطقه كاربري ها به نحوي در نظر كرفته شود كه در بر كيرنده و بر طرف كننده نيازهاي منطقه باشد به همين سبب امكاناتي نظير خريد ،تفريح،سركرمي وورزش را در يك تركيب همكون با معماري داخلي زيبا محيا سازد.فرم و نماي زيباي مجموعه نيز در كنار كاربريهاي متنوع به تماييز و شاخص بودن اين مجموعه در شهر تهران به خصوص در قلب منطقه ٤ ميدان هروي باسداران افزوده است.

    ویژگی‌ها شهربازی الماس هروی

    ویژگی های بارز شهربازی الماس هروی آن است که سرزمین شادی الماس هروی با بهره گیری از 2600 متر فضای بازی دارای دستگاه های بازی است که کلیه دستگاه ها و تجهیزات آن مربوط به سال 2014 و 2015 هستند. همچنین مجموعه الماس هروی دارای اتاق تولد ، مجموعه بازیهای ماجراجویان ، سینما 6 بعدی و انواع بازی های روز دنیا برای کودکان است. در کنار این موارد اتاق وحشت برای اولین بار در ایران با استفاده از متریال های روز دنیا و سناریو کاملآ منحصر به فرد در شهربازی الماس هروی دیده شده است. بزرگترین پیست ماشین کوبنده در سطح تهران با بهره گیری از 8 ماشین جدید و فضای 2500 متری در دو طبقه بصورت تمام وقت آماده ارائه خدمات و ثبت و خلق لحظه های شادی آفرین برای کودکان شما ا ست. بد نیست بدانید که در کلوپ جوانان شهربازی الماس دستگاه های ps4 2015 وجود دارد که در همین راستا مسابقات با جوایز ارزنده ای را برگزار می کند. و امکانات روز دنیا آماده ارایه بهترین خدمات به شما عزیزان می باشد

    زمان مناسب بازدید شهربازی الماس هروی

    ساعت کار مجموعه سرزمین شادی از شنبه الی چهارشبه از 14:30 الی 23 و در روز های پنج شنبه از ساعت 12:30 الی 23 جمعه ها از ساعت 14:30 الی 23 است.

    امکانات ویژه شهربازی الماس هروی

    برخی دیگر از امکانات ویژه این مجتمع بیش از واحد تجاری با حضور برندهای معتبر و مشهور بین المللی و آسانسورهای زیبای عمومی و آسانسورهای مخصوص طبقات خدماتی فوقانی است. پارکینگ با گنجایش 220 خودرو، فود کورت، پله برقی و مراکز خدماتی از دیگر امکانات الماس هروی به شمار می رود.
    چه جوری برم ؟

    افزودن راهنمایی مسیر :

    این نزدیکی چی بخوریم ؟
    این نزدیکی کجا‌بمونیم ؟
    این نزدیکی از کجا بخریم ؟
    نظر خودتو به دیگران بگو
    تجربه و نظر خودت از سفر رو با ما به اشتراک بذار
    ارسال عکس
    تجربه خودت از سفر رو به بقیه هم نشون بده
    پاسخ سریع دریافت کن
    سوال‌های خودت رو از همسفران و کارشناسان ما بپرس
    پرسش سوال
    Waves Waves Waves

    یه نقطه جدید معرفی کن

    اگه فکر می‌کنی یه مقصد واسه بیرون زدن، سراغ داری و ما معرفیش نکردیم، خودت می‌تونی داخل سایت به بقیه معرفی کنی. دم شما گرم که همراهی.