2.9
از92 نظر

راسته عینک خیابان فلسطین

    80410
    نمایش

    براي خريد عينک سري هم به خيابان فلسطين بزنيد. از حوالي خيابان بزرگمهر عينک‌فروشي‌ها شروع مي‌شوند و تا خيابان جمهوري ادامه دارند. اينجا همه مدل فروشگاه ريز و درشت عينک و عينک‌سازي‌هاي مختلف به چشم مي‌خورد. هر مدل عينک آفتابي زنانه و مردانه و بچگانه با هر برندي که بخواهيد در خيابان فلسطين پيدا مي‌شود.

    warning icon
    اگر فکر میکنی این اطلاعات نیاز به اصلاح یا افزودن داره . روی دکمه زیر کلیک کن

    مشخصات راسته عینک خیابان فلسطین

    در خیابان فلسطین جنوبی، از حوالی خیابان بزرگمهر عینک‌فروشی‌ها شروع مي‌شوند و تا خیابان جمهوری ادامه دارند. بازار عینک‌های آفتابی بیشتر تابستان‌ها داغ مي‌شود. ولی طبی‌ها در تمام سال مشتری‌های خودشان را دارند. عینک‌های طبی هم جمع کثیری از محصولات عینک‌فروشی‌ها را تشکیل مي‌دهند.

    تاریخچه راسته عینک خیابان فلسطین

    از بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، اینجا محلی برای تجمعات و مراسم‌هایی است که در حمایت از مردم فلسطین و لبنان برگزار مي‌شود. پیش از انقلاب اسم این خیابان کاخ بود.

    ویژگی‌ها راسته عینک خیابان فلسطین

    معضل وجود عینک‌های آفتابی تقلبی در عینک‌فروشی‌ها یکی از مشکلات همیشگی این صنف است. ولی مي‌توانید عینک‌های اصل با برندهای واقعی را در فلسطین پیدا کنید که البته قیمتشان حسابی گران است. معمولا هم قیمت‌ها یک کلام است و خبری از تخفیف‌های آنچنانی نیست.

    سیمای عمومی راسته عینک خیابان فلسطین

    فلسطین خیابانی قدیمی است و برای همین درختان چنار سر به فلک کشیده کهنسالی دارد. وقتی در حال قدم زدن در خیابان هستید سایه این درختان قدیمی که پاییزی می شوند، حتما سرحال‌تان می‌آورد. با اینکه خیابان فلسطین در بیشتر مواقع پرترافیک و شلوغ است اما وجود زیبایی‌هایی مثل جوي آب‌های پهن پر آبی که ریشه درختان را در خود جای داده‌اند، شما را خسته نمی‌کند.

    پیشنهاد ویژه راسته عینک خیابان فلسطین

    اگر میخواهید با زمان کمی به همه ی کارهای مربوط به عینک تان برسید، خیابان فلسطین گزینه خوبی است. بیشتر مغازه‌ها هم خودشان عینک ساز هستند و هم تعمیرات عینک را انجام مي‌دهند، حتی بعضی‌ از آن ها تعیین نمره عینک با کامپیوتر هم انجام مي‌دهند.

    شرایط استفاده راسته عینک خیابان فلسطین

    اینجا از عینک‌های آفتابی چند میلیونی با فریم‌های طلا و نقره و تزییناتی مثل نگین‌های قیمتی برلیان و غیره تا عینک آفتابی‌های ساده زیر 200 هزار تومان به چشمتان خواهد خورد.

    امکانات ویژه راسته عینک خیابان فلسطین

    همه مدل فریم عینک، شیشه‌های مختلف، لوازم جانبی مثل بند، کیف، دستمال عینک و خلاصه هر چیزی که به عینک طبی ربط داشته باشد را مي‌توانید اینجا پیدا کنید.

    سایر اطلاعات راسته عینک خیابان فلسطین

    خیابان فلسطین از میدان فاطمی شروع مي‌شود و تا خیابان امام خمینی ادامه دارد. این خیابان تقاطع‌های مهم زیادی دارد که از جمله آنها مي‌توان به خیابان‌های زرتشت، بلوار کشاورز، طالقانی، انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی و امام خمینی اشاره کرد. از همه این تقاطع‌ها مي‌توانید به فلسطین برسید.

    نکات منفی راسته عینک خیابان فلسطین

    قرار داشتن در طرح ترافیک زوج و فرد

    منبع راسته عینک خیابان فلسطین

    روزنامه همشهری، روزنامه هفت صبح، شهر اینترنتی دابی، ویکی پدیا
    چه جوری برم ؟

    پیاده روی

    از اکثر تقاطع های خیابان ولیعصر با پیمودن حدود 500 متر به میدان فلسطین می رسید.

    ماشین شخصی

    اگر با درنظر گرفتن طرح ترافیک زوج و فرد این خیابان و همچنین مضیقه ی جای پارک همچنان اصرار به استفاده از خودروی شخصی تان را دارید، از تمام تقاطع های خیابان ولیعصر می توانید به فلسطین برسید. خیابان‌های زرتشت، بلوار کشاورز، طالقانی، انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی و امام خمینی از مهم ترین تقاطع های این خیابان اند. از همه این تقاطع‌ها مي‌توانید به فلسطین برسید.

    اتوبوس

    اتوبوس‌های خط ولیعصر که از مکان‌های مختلف از جمله صادقیه و آزادی و... به میدان ولیعصر مي‌رسند گزینه‌های خوبی برای رسیدن به خیابان فلسطین هستند. اتوبوس‌های بی آر تی خط راه آهن – تجریش هم که طول خیابان ولیعصر را طی مي‌کنند گزینه خوبی هستند چون با پیاده شدن سر هر کدام از تقاطع‌ها مي‌توانید به خیابان فلسطین که موازی با ولیعصر است برسید. اتوبوس‌های خط میدان جمهوری – میدان بهارستان هم نزدیک تقاطع خیابان فلسطین و جمهوری ایستگاه دارند. مي‌توانید با پیاده شدن از یکی از ایستگاه‌های مترو میدان جمهوری یا بهارستان به این اتوبوس‌ها برسید. یکی دیگر از خطوط اتوبوس‌های بی آر تی که مي‌توانید با آن به خیابان فلسطین برسید، اتوبوس‌های میدان آزادی – تهرانپارس است که نزدیک تقاطع خیابان انقلاب با فلسطین ایستگاه دارد.

    مترو

    ایستگاه مترو چهار راه ولیعصر که در تقاطع خیابان ولیعصر و انقلاب قرار دارد یکی از راه‌های رسیدن به فلسطین است. بعد از پیاده شدن از مترو مي‌توانید از داخل خیابان انقلاب به فلسطین برسید.
    این نزدیکی چی بخوریم ؟
    این نزدیکی کجا‌بمونیم ؟
    این نزدیکی از کجا بخریم ؟
    نظر خودتو به دیگران بگو
    تجربه و نظر خودت از سفر رو با ما به اشتراک بذار
    ارسال عکس
    تجربه خودت از سفر رو به بقیه هم نشون بده
    پاسخ سریع دریافت کن
    سوال‌های خودت رو از همسفران و کارشناسان ما بپرس
    پرسش سوال
    Waves Waves Waves

    یه نقطه جدید معرفی کن

    اگه فکر می‌کنی یه مقصد واسه بیرون زدن، سراغ داری و ما معرفیش نکردیم، خودت می‌تونی داخل سایت به بقیه معرفی کنی. دم شما گرم که همراهی.