0
از0 نظر

راسته لباس عروس چهارراه امیر اکرم

    111652
    نمایش

    جايي بالاتر از چهارراه جمهوري، در محل به هم رسيدن خيابان وليعصر با خيابان‌هاي نوفل‌لوشاتو و لبافي‌نژاد، تقاطعي ديده مي شود که بورس لباس عروس است! اين تقاطع از قديم‌الايام بنام «امير اکرم» شناخته مي‌شده و هنوز هم به همين نام خوانده مي‌شود.  لباس عروس چيزي است که شايد بتوانيم بگوييم قيمتش از زمين تا آسمان در مزون هاي مختلف تهران تفاوت دارد! اگر دنبال مارک هاي تجملي دهان پر کن و لباس هاي گران قيمت الکي نيستيد، براي خريد لباس عروسي تان سري به اينجا بزنيد!

    warning icon
    اگر فکر میکنی این اطلاعات نیاز به اصلاح یا افزودن داره . روی دکمه زیر کلیک کن

    مشخصات راسته لباس عروس چهارراه امیر اکرم

    چهارراه امیر اکرم یکی از بورس های لباس عروس تهران به شمار می رود. اینجا پر است از انواع مزون ها، تور، دانتل و گیپور برای یک روز خیلی خاص در زندگی تان!

    تاریخچه راسته لباس عروس چهارراه امیر اکرم

    وجه تسمیه ی این چهارراه به نسبت "امیر اکرم" با رضا شاه پهلوی برمی گردد! البته درباره نوع نسبت او با رضاشاه بین مورخان اختلاف است. برخی او را پسرعمو و برخی دیگر نوه عموی رضاشاه معرفی کرده‌اند اما آنچه که مشخص است این چهارراه سال ها است که به یکی از بورس های اصلی لباس عروس در پایتخت تبدیل شده است.

    ویژگی‌ها راسته لباس عروس چهارراه امیر اکرم

    مدل های متنوع، قیمت مناسب و کارهای شیک از ویژگی های مزون های این چهارراه است.

    سیمای عمومی راسته لباس عروس چهارراه امیر اکرم

    در نگاه اول با یک چهارراه شلوغ و پر ازدحام مواجه می شوید؛ اما کمی بعد با سر زدن به مزون ها و دیدن لباس های یک دست سفید لبخندی روی لب تان می نشیند!

    پیشنهاد ویژه راسته لباس عروس چهارراه امیر اکرم

    هرچند به نظر می آید کرایه ی لباس عروس از خرید آن مقرون به صرفه تر باشد، اما مزون هایی را هم پیدا می کنید که هزینه ی دوخت کل یک لباس عروس به سایز و سلیقه ی خودتان، کمتر از قیمت خیلی از لباس های اجاره ای در می آید! می توانید بعد از عروسی تان آن را به یکی از همان مزون ها بفروشید و یا به انجمن های خیریه ای که برای خانواده های نیازمند بساط عروسی را فراهم می کنند، هدیه کنید!

    شرایط استفاده راسته لباس عروس چهارراه امیر اکرم

    در این راسته هم می توانید لباس عروسی تان را بخرید و هم از طرف ديگر مي‌توانيد لباس عروس‌تان را كرايه كنيد. قيمت كرايه لباس‌ها با توجه به قيمت فروش لباس تعيين مي‌شود اما واقعا به صرفه تر آن است که لباس را اجاره کنید. اجاره لباس هم بستگي به مارك دار بودن و نبودن شان دارد. شيوه ديگري در مورد اجاره لباس هم هست كه در خيلي از مزون‌ها به عروس خانم پيشنهاد مي‌شود و آن اين‌كه لباسي را با سايز و مدلي كه شما مي‌پسنديد را برای‌تان مي‌دوزند با قيمتي در حد فروش، همان لباس را به‌خود شما اجاره مي‌دهند، يعني همان شيوه كرايه است ولي با سليقه و سايز شما! اگر این مسئله برای تان اهمیت دارد می توانید از این پیشنهاد استفاده کنید.

    امکانات ویژه راسته لباس عروس چهارراه امیر اکرم

    در چهارراه امیر اکرم علاوه بر لباس عروس و عقد و نامزدی، لباس های شب مجلسی هم به فروش می رسد.

    سایر اطلاعات راسته لباس عروس چهارراه امیر اکرم

    برای تور و تاج عروس سری به کوچه رفاهی بزنید! کوچه رفاهی تا این چهارراه فاصله زیادی ندارد.

    نکات مثبت راسته لباس عروس چهارراه امیر اکرم

    دسترسی آسان با وسایل نقلیه عمومی

    منبع راسته لباس عروس چهارراه امیر اکرم

    پایگاه خبری آفتاب، سایت عروس
    چه جوری برم ؟

    اتوبوس

    می توانید از خط بی آر تی شماره 7 (تجریش - راه آهن) استفاده کنید و در ایستگاه جمهوری از اتوبوس پیاده شوید. همچنین اتوبوس های خط بهارستان به میدان جمهوری در این ایستگاه توقف دارند.

    مترو

    از خط 4 مترو تهران (اکباتان - کلاهدوز) استفاده کنید و در ایستگاه چهارراه ولیعصر پیاده شوید.با کمتر از 10 دقیقه پیاده روی از این ایستگاه می توانید به خیابان جمهوری و این راسته دسترسی پیدا کنید.
    این نزدیکی چی بخوریم ؟
    این نزدیکی کجا‌بمونیم ؟
    این نزدیکی از کجا بخریم ؟
    نظر خودتو به دیگران بگو
    تجربه و نظر خودت از سفر رو با ما به اشتراک بذار
    ارسال عکس
    تجربه خودت از سفر رو به بقیه هم نشون بده
    پاسخ سریع دریافت کن
    سوال‌های خودت رو از همسفران و کارشناسان ما بپرس
    پرسش سوال
    Waves Waves Waves

    یه نقطه جدید معرفی کن

    اگه فکر می‌کنی یه مقصد واسه بیرون زدن، سراغ داری و ما معرفیش نکردیم، خودت می‌تونی داخل سایت به بقیه معرفی کنی. دم شما گرم که همراهی.

    برچسب ها
    بورس لباس عروس امير اکرم بورس لباس بورس عروس بورس امير اکرم لباس بورس بورس عروس لباس امير اکرم عروس بورس عروس لباس عروس امير اکرم امير اکرم بورس امير اکرم لباس امير اکرم عروس بورس لباس عروس بورس لباس امير اکرم بورس عروس لباس بورس عروس امير اکرم بورس امير اکرم لباس بورس امير اکرم عروس لباس بورس عروس لباس بورس امير اکرم لباس عروس امير اکرم لباس عروس بورس لباس امير اکرم بورس لباس امير اکرم عروس عروس بورس لباس عروس بورس امير اکرم عروس لباس بورس عروس لباس امير اکرم عروس امير اکرم بورس عروس امير اکرم لباس امير اکرم بورس لباس امير اکرم بورس عروس امير اکرم لباس بورس امير اکرم لباس عروس امير اکرم عروس بورس امير اکرم عروس لباس بورس لباس عروس امير اکرم بورس عروس امير اکرم لباس بورس امير اکرم لباس عروس بورس عروس لباس امير اکرم بورس عروس امير اکرم لباس بورس لباس امير اکرم عروس لباس بورس عروس امير اکرم لباس بورس امير اکرم عروس لباس عروس امير اکرم بورس لباس عروس بورس امير اکرم عروس بورس لباس امير اکرم عروس لباس بورس امير اکرم عروس امير اکرم بورس لباس عروس امير اکرم لباس بورس امير اکرم بورس لباس عروس امير اکرم لباس بورس عروس امير اکرم عروس بورس لباس امير اکرم لباس عروس بورس امير اکرم عروس لباس بورس