0
از0 نظر

آبشار لادیز میرجاوه

    665
    نمایش

     آبشار لاديز سیستان و بلوچستان، تنها یکی از چندین جاذبه طبیعی و آبشار های دیدنی این استان است که در 17 کيلومتري جنوب غرب مير جاوه و در مسير مير جاوه به تمين قرار گرفته و خودنمایی می کند. بهتر است بدانید که برای بازدید از این جاذبه، نیاز به کمی مهارت کوهنوردی خواهید داشت چرا که آب زلال آن از دل صخره هایی سنگی و در محلی باشکوه سرازیر می شود.

    warning icon
    اگر فکر میکنی این اطلاعات نیاز به اصلاح یا افزودن داره . روی دکمه زیر کلیک کن

    مشخصات آبشار لادیز میرجاوه

    آبشار لاديز در فاصله نزديکي از غار آبي "لاديز" قرار دارد به طوري که مي توان با پاي پياده اين مسافت را پيمود. ترکيب دو پديده "آبشار" و "غار" در اين منطقه باعث شده است برخي خانواده هاي زاهداني اوقات فراغت ايام تعطيل خود را در روستاي لاديز بگذرانند.

    ویژگی‌ها آبشار لادیز میرجاوه

    از جاذبه هاي طبيعي اين شهرستان رود خانه لاديز و آبشار لاديز است.

    زمان مناسب بازدید آبشار لادیز میرجاوه

    آب و هواي روستا در فصول پاييز، زمستان و اوايل بهار مطبوع و دلپذير و در تابستان‌ ها گرم است و رودخانه لاديز نيز از شمال روستا عبور مي‌کند.

    سایر اطلاعات آبشار لادیز میرجاوه

    اين روستا، قدمت چنداني ندارد و از ييلاق هاي عشاير بلوچ بوده که سالها پيش به سکونتگاه دائمي تبديل شده است. حواشي رودخانه‌هاي فصلي لاديز به ويژه در فصول بهار و تابستان چشم‌اندازهاي بسيار زيبا و مکان مناسبي براي گذران اوقات فراغت گردشگران، پديد آورده است.

    همجواري روستاي لاديز با کوه تفتان، موجب پديد آمدن چشم‌اندازهاي بديع و اماکن تاريخي و طبيعي شده است و همه ساله، کوهنوردان بسياري براي صعود به بام جنوب شرق کشور به اين منطقه عزيمت مي‌کنند. مردم روستاي لاديز از طريق فعاليت‌ هاي زراعي، دامداري، صنايع دستي و اشتغال در امور خدماتي امرار معاش مي کنند و محصولات عمده زراعي روستا مشتمل بر گندم، جو و علوفه است.

    سیمای عمومی آبشار لادیز میرجاوه

    هنگام بازدید از آبشار لادیز، شاهد سقوط آبی فراوان و زلال از بلندای صخره های سنگی خواهید بود که منظره ای تماشایی و منحصر به فرد برای طبیعت گردی و عکاسی خلق کرده است.

    چه جوری برم ؟

    افزودن راهنمایی مسیر :

    این نزدیکی چی بخوریم ؟
    این نزدیکی کجا‌بمونیم ؟
    این نزدیکی از کجا بخریم ؟

    امکانات و ویژگی‌ها

    امکانات کلی
    مناسب برای بانوان
    مناسب برای کهنسالان
    مناسب برای کودکان
    تفریحات
    عکاسی
    سختی مسیر
    سخت ( صعود با استفاده از طناب )
    نظر خودتو به دیگران بگو
    تجربه و نظر خودت از سفر رو با ما به اشتراک بذار
    ارسال عکس
    تجربه خودت از سفر رو به بقیه هم نشون بده
    پاسخ سریع دریافت کن
    سوال‌های خودت رو از همسفران و کارشناسان ما بپرس
    پرسش سوال
    Waves Waves Waves

    یه نقطه جدید معرفی کن

    اگه فکر می‌کنی یه مقصد واسه بیرون زدن، سراغ داری و ما معرفیش نکردیم، خودت می‌تونی داخل سایت به بقیه معرفی کنی. دم شما گرم که همراهی.