2.7
از7 نظر

آبشار اوردیکان کرمان

    2502
    نمایش

    آبشار اورديکان، تنها يكي از چندين جاذبه طبيعي و ديدني استان کرمان است كه در فاصله 2 کيلومتري از شرق بلندترين منطقه مسکوني ايران، روستای اورديکان و در میان دامنه های جنوب غربی کوه هزار قرار دارد. ارتفاع آبشار حدود ۱۲ متر است. آب این آبشار از برف ها و يخ هاي ارتفاعات بالا دست و قله هزار سرچشمه می گيرد. وجود چشم انداز زیبای منطقه باعث شده به عنوان محل مناسبی براي گذران اوقات فراغت و همچنين سوژه خوبی جهت عكاسی حرفه ای انتخاب شود.

    warning icon
    اگر فکر میکنی این اطلاعات نیاز به اصلاح یا افزودن داره . روی دکمه زیر کلیک کن

    مشخصات آبشار اوردیکان کرمان

    ارتفاع آبشار اوردیکان کرمان در حدود 12 متر بوده و به صورت حرکت روی شیب تند دیواره جریان دارد و فضای دل انگیزی را به وجود آورده است. بالا دست آبشار، جریان آب درختچه‌ها و گل های وحشی را در حاشیه خود نظم بخشیده و مسیر کوهنوردان را جذاب تر نموده است.

    شرایط استفاده آبشار اوردیکان کرمان

    دسترسی به این روستا و آبشار اوردیکان کرمان از طریق شهرستان ماهان، جاده روستای گلزار، روستای صاحب آباد، روستای راسک و سپس اوردیکان امکانپذیر است

    زمان مناسب بازدید آبشار اوردیکان کرمان

    با توجه به وضعیت آب و هوایی استان کرمان، فصل بهار و پاییز زمان مناسبی برای بازدید از این جاذبه است. بهتر است در روشنایی روز و با آمادگی جسمانی مناسب، از آبشار اوردیکان کرمان دیدن کنید.

    وسایل مورد نیاز آبشار اوردیکان کرمان

    هنگام بازدید از این جاذبه، کفش مخصوص طبیعت گردی، عینک ضدآفتاب، کرم ضدآفتاب، کلاه، آب آشامیدنی، خوراکی های لازم، کمک های اولیه، کیسه زباله، زیرانداز و لباس اضافه، همراه داشته باشید.

    سیمای عمومی آبشار اوردیکان کرمان

    حرکت آبشار روی شیب تند دیواره، نمای زیبایی را خلق کرده است.

    ویژگی‌ها آبشار اوردیکان کرمان

    آبشار اوردیکان کرمان در فاصله 2 کیلومتری شرق بلندترین منطقه مسکونی ایران، در روستای اوردیکان و در دامنه های جنوب غربی کوه هزار قرار دارد و ارتفاع آن حدود ۱۲ متر است.

    چه جوری برم ؟

    ماشین شخصی

    دسترسی به این روستا از طریق شهرستان ماهان، جاده روستای گلزار، روستای صاحب آباد، روستای راسک و سپس اوردیکان امکانپذیر است.
    این نزدیکی چی بخوریم ؟
    این نزدیکی کجا‌بمونیم ؟
    این نزدیکی از کجا بخریم ؟

    امکانات و ویژگی‌ها

    امکانات کلی
    مناسب برای بانوان
    تفریحات
    عکاسی
    پیاده‌روی
    سختی مسیر
    متوسط (صعود ساده از معابر سنگی)
    نظر خودتو به دیگران بگو
    تجربه و نظر خودت از سفر رو با ما به اشتراک بذار
    ارسال عکس
    تجربه خودت از سفر رو به بقیه هم نشون بده
    پاسخ سریع دریافت کن
    سوال‌های خودت رو از همسفران و کارشناسان ما بپرس
    پرسش سوال
    Waves Waves Waves

    یه نقطه جدید معرفی کن

    اگه فکر می‌کنی یه مقصد واسه بیرون زدن، سراغ داری و ما معرفیش نکردیم، خودت می‌تونی داخل سایت به بقیه معرفی کنی. دم شما گرم که همراهی.

    برچسب ها