0
از0 نظر

آبشار سرخه میشه

    4401
    نمایش

    آبشار سرخه ميشه در غرب روستايي به همين نام و در منطقه طارم استان زنجان قرار گرفته و تنها یکی از چندین آبشار زیبا و تماشایی موجود در این منطقه است. این آبشار بر اثر جریان رودخانه ها در میان صخره های سنگی و فرود آب از ارتفاع به درون دره های عمیق و سرسبز ایجاد می شود و منظره ای شگفت انگیز در دل کوه خلق می کند.

    warning icon
    اگر فکر میکنی این اطلاعات نیاز به اصلاح یا افزودن داره . روی دکمه زیر کلیک کن

    مشخصات آبشار سرخه میشه

    آبشار سرخه میشه، از جاذبه های طبیعی و آبشارهای مرتفع استان زنجان است که در محلی بکر و تماشایی قرار گرفته و 1470 متر از سطح دریا فاصله دارد.

    زمان مناسب بازدید آبشار سرخه میشه

    فصل های بهار و تابستان، زمان مناسبی برای بازدید از این جاذبه هستند.

    سایر اطلاعات آبشار سرخه میشه

    اگر در سفر خود به استان زنجان، قصد طبیعت گردی و بازدید از آبشارهای متعدد در دل منطقه ای سرسبز و تماشایی را دارید، به شما پیشنهاد می کنیم از منطقه طارم زنجان دیدن کنید. در این منطقه کوهستانی علاوه بر آبشارهای فراوان، شاهد رودخانه های دائمی و فصلی، مزارع برنج، باغ های زیتون و باغ های عظیمی از درختان انار، انجیر، گردو، زالزالک و... خواهید بود.

    سیمای عمومی آبشار سرخه میشه

    آبشار سرخه میشه از میان شکاف دو صخره سنگی بسیار بلند به پایین می ریزد و منظره شگفت انگیزی را خلق می کند. همچنین در پایین این آبشار حوضچه آبی ایجاد شده و آبشار پس از ریزش از ارتفاع به رودخانه سرخه میشه می ریزد.

    ویژگی‌ها آبشار سرخه میشه

    این آبشار، تنها یکی از چندین آبشار زیبای موجود در این منطقه است که به عنوان بلندترین آن ها نیز شناخته می شود و مورد توجه بسیاری از گردشگران، طبیعت گردان و عکاسان می باشد.

    چه جوری برم ؟

    ماشین شخصی

    دسترسی به این آبشار از طریق جاده ارتباطی شهرستان منجیل به گیلوان، درام، جاده فرعی درام به تهام، روستای انذز، روستای گوهر و سپس جاده خاکی روستای سرخه میشه امکانپذیز است. همچنین جاده ارتباطی زنجان به درام، پیش از شهرستان درام، روستای انذز، روستای گوهر و سپس روستای سرخه میشه دیگر مسیر دسترسی به این منطقه است.
    این نزدیکی چی بخوریم ؟
    این نزدیکی کجا‌بمونیم ؟
    این نزدیکی از کجا بخریم ؟

    امکانات و ویژگی‌ها

    امکانات کلی
    مناسب برای بانوان
    مناسب برای کودکان
    تفریحات
    عکاسی
    پیاده‌روی
    سختی مسیر
    متوسط (صعود ساده از معابر سنگی)
    نظر خودتو به دیگران بگو
    تجربه و نظر خودت از سفر رو با ما به اشتراک بذار
    ارسال عکس
    تجربه خودت از سفر رو به بقیه هم نشون بده
    پاسخ سریع دریافت کن
    سوال‌های خودت رو از همسفران و کارشناسان ما بپرس
    پرسش سوال
    Waves Waves Waves

    یه نقطه جدید معرفی کن

    اگه فکر می‌کنی یه مقصد واسه بیرون زدن، سراغ داری و ما معرفیش نکردیم، خودت می‌تونی داخل سایت به بقیه معرفی کنی. دم شما گرم که همراهی.