0
از0 نظر

اتاق فرار انیگما

    1625
    نمایش

    بازی اتاق فرار از جمله تفریح های جدید و هیجان انگیز در تهران است. در این بازی مهیج  شما به همراه دوستاتون وارد یک اتاق اسرارآمیز میشید! 1 ساعت زمان دارید که یک سری معما حل کنید و خودتون رو نجات بدید! اتاق فرار یک بازی گروهی باحال برای بزرگسالان هست که می تونید ساعتی به شیوه متفاوت سرگرم بشید.

    warning icon
    اگر فکر میکنی این اطلاعات نیاز به اصلاح یا افزودن داره . روی دکمه زیر کلیک کن

    مشخصات اتاق فرار انیگما

    مجموعه اتاق فرار انیگما متشکل از تیمی خلاق، توانمند و حرفه‌ای، تلاش نموده است تا با رعایت استانداردهای بین المللی چه به جهت طراحی پلان بازی و چه به جهت طراحی داخلی و فضاها، ساعتی خوش را برای شما، دوستان و خانواده تان رقم بزند.

    تاریخچه اتاق فرار انیگما

    در فاصله بین جنگ جهانی اول و دوم، بسیاری از نهادهای تجاری مستقر در کشورهای مختلف به فعالیت گسترده در سطح جهانی روی آوردند. ورود به عرصه جهانی، مستلزم آن بود که این شرکت ها اطلاعات مهم و سری خود را از دسترس رقبا محفوظ نگه دارند. یک بار دیگر، نیازی بزرگ و همگانی در تاریخ تمدن انسان ها موجب شد تا مخترعان و نوابغ به فکر ابداع یک راه حل باشند. راه حل ارائه شده، دستگاه گردان یا Rotor Machine بود! دستگاهی برقی-مکانیکی که وظیفه رمزگذاری و رمزگشایی پیغام های مخفی را به عهده داشت.

    یکی از شناخته شده ترین این دستگاه ها، "ماشین انیگما" بود. انیگما حاصل زحمات یک مهندس و مخترع آلمانی به نام آرتور شربیوس بود که در سال 1918، درست در پایان جنگ جهانی اول آن را به ثبت رساند، و چند سال بعد نسخه بهبود یافته دستگاهش را برای استفاده تجاری به بازار عرضه کرد! اما به فاصله ای کوتاه، ارتش آلمان متوجه قابلیت های ارزشمند این دستگاه و پتانسیل آن برای کاربردهای نظامی شد. در نتیجه، نسخه های پیشرفته تر (پیچیده تر) ماشین انیگما، به طور اختصاصی برای مقاصد نظامی (مخابره پیام های فوق محرمانه نظامی به صورت رمزگذاری شده) ساخته شد. با وقوع جنگ جهانی دوم، ماشین

    انیگما (که از زمان اختراع تا آن موقع به سطح بسیار پیچیده تری ارتقا یافته بود) در عمل حکم یک سلاح سرد استراتژیک را برای ارتش آلمان نازی داشت. وسیله ای که اگر خیلی زود با آن مقابله نمی شد، به طور قطع می توانست برای آلمان و متحدین آن برتری به همراه بیاورد. این مسأله باعث شد تا سازمان اطلاعاتی بریتانیا، تیمی متشکل از 3 ریاضیدان نخبه لهستانی و یک ریاضیدان انگلیسی به نام آلن تورینگ را در مقری فوق سری گرد هم بیاورد تا طلسم انیگما یک بار برای همیشه شکسته شود! تلاش های این گروه نهایتاً منجر به آشکار شدن تمام پیام های سری متحدین برای متفقین شد و روند جنگ را به کلی تغییر داد. واژه "انیگما" در زبان انگلیسی به معنای معما است، اما تورینگ و تیمش ثابت کردند که با هماهنگی و اراده و تلاش، هیچ معمایی بی پاسخ نخواهد ماند!

    ویژگی‌ها اتاق فرار انیگما

    تمام بازي هايي كه در اتاق فرار انيگما طراحي شده است بر اساس دو شاخص ترس و معما تعريف شده اند، بعضي از بازي ها چاشني ترس اش بيشتر و بعضي ها معماي آن غالب است. مدت بازي 60 دقيقه و تعداد شركت كنندگان بين 4 تا 6 نفر بهينه ديده شده است.

    سیمای عمومی اتاق فرار انیگما

    كلبه وحشت ، رواني، اتاق جنگ و قتل مرموز بازي هاي فعال در حال حاضر اين مجموعه است. بعضي از بازي ها ويژگي خاص خودشون را دارا هستند ، مثلا رواني بازي است كه براي +16 سال طراحي شده است. رويا و تسخير بازي هايي هستند كه در آينده نزديك در اين مجموعه رونمايي شده است.

    زمان مناسب بازدید اتاق فرار انیگما

    بهترين زمان براي بازديد از اين جاذبه تمام فصول سال است.

    شرایط استفاده اتاق فرار انیگما

    تمامی بازیها برای سن 15 سال به بالا طراحی شده اند. بازی تسخیر 16 سال به بالا و بازی های کلبه وحشت و روانی 18 سال به بالا صرفا مجاز به بازی کردن هستند.البته با حضور والدین در اتاقها،مشکلی برای سنین 16 سال به بالا برای بازیهای کلبه وحشت و روانی وجود ندارد. بچه های 10 سال به بالا نیز میتوانند همراه شما در اتاقها باشند.البته غیر از اتاقهای دارای محدودیت سنی.بدیهی است برای آنها نیز میبایست بلیط تهیه کنید. در بعضي از بازيهاي دست و پاي بازيكنان بدليل يكي از فرآيندهاي بازي بايد بسته شود و يا در تاريكي مطلق بخشي از بازي پيش مي رود اگر با اين مسائل مشكل داريد. از شركت در بازي اجتناب كنيد.

    امکانات ویژه اتاق فرار انیگما

    امكان استفاده از پاركينگ برج ميلاد

    وسایل مورد نیاز اتاق فرار انیگما

    وسايل خاصي احتياج نيست از قبل سانس خود را رزرو كنيد.

    سایر اطلاعات اتاق فرار انیگما

    15 دقيقه قبل از شروع سانس در محل اينگما حضور داشته باشيد.
    چه جوری برم ؟

    پیاده روی

    مقصد برج ميلاد است.

    ماشین شخصی

    تهران - بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری - ورودی بزرگراه شهید همت - کنارگذار اختصاصی برج میلاد تهران - بزرگراه حکیم غرب - بعد از بزرگراه چمران - ورودی اختصاصی برج میلاد تهران - بزرگراه همت شرق - خروجی بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری جنوب، پل کابلی اختصاصی برج میلاد

    تاکسی

    از نقاط اصلي شهر تهران براي برج ميلاد تاكسي وجود دارد.
    این نزدیکی چی بخوریم ؟
    این نزدیکی کجا‌بمونیم ؟
    این نزدیکی از کجا بخریم ؟

    امکانات و ویژگی‌ها

    امکانات کلی
    مناسب برای بانوان
    کارتخوان
    پارکینگ/ جای پارک
    بوفه
    مناسب برای کهنسالان
    سرویس بهداشتی
    سرپوشیده
    مناسب برای کودکان
    آنتن‌دهی تلفن همراه
    نزدیکترین اماکن مهم
    ایستگاه اتوبوس
    تفریحات
    عکاسی
    سختی مسیر
    آسان (راهپیمایی)
    نظر خودتو به دیگران بگو
    تجربه و نظر خودت از سفر رو با ما به اشتراک بذار
    ارسال عکس
    تجربه خودت از سفر رو به بقیه هم نشون بده
    پاسخ سریع دریافت کن
    سوال‌های خودت رو از همسفران و کارشناسان ما بپرس
    پرسش سوال
    Waves Waves Waves

    یه نقطه جدید معرفی کن

    اگه فکر می‌کنی یه مقصد واسه بیرون زدن، سراغ داری و ما معرفیش نکردیم، خودت می‌تونی داخل سایت به بقیه معرفی کنی. دم شما گرم که همراهی.