0
از0 نظر

ارگ تجاری تجریش

    13218
    نمایش

    ارگ تجاري تجريش يکي از مراکز خريد جديد و مدرن پايتخت است که در شمال ميدان تجريش تهران قرار دارد؛ در اين مرکز خريد مي توانيد به کلکسيوني از برند ها و محصولات متنوع و روز دنيا دسترسي داشته باشيد.در این پاساژ حدود ۱۰۰۰ واحد پارکینگ برای رفاه بازدیدکنندگان تعبیه شده است. پاساژ ارگ تجریش یک سازه کاملا فلزی محسوب می‌شود و جنس سقف آن هم از فولاد است.

    warning icon
    اگر فکر میکنی این اطلاعات نیاز به اصلاح یا افزودن داره . روی دکمه زیر کلیک کن

    مشخصات ارگ تجاری تجریش

    مرکز خرید ارگ، الگویی کامل از فروشگاه های طلا و جواهر، عطر و ادکلن، کلکسیون آرایشی، پوشاک، لوازم خانه و الکترونیک،مرکز تفریح و سرگرمی،تالار همایش خلیج فارس، خدمات و پارکینگ با طبقه بندی کاملا علمی و تخصصی به شمار می رود. این مرکز تجاری مدرن پایتخت در پنج طبقه تجاری با مساحتی بین 10 الی 340 مترمربع فضای فروشگاهی به همراه پنج طبقه پارکینگ ساخته شده است.

    نکات مثبت ارگ تجاری تجریش

    این مجتمع تجاری بر اساس تکنولوژی‌های مدرن و استانداردهای روز دنیا ساخته شده و توانایی مقاومت در برابر آتش‌سوزی را تا دو ساعت دارد که این یکی از ویژگی‌های مهم و اصلی آن به شمار می‌رود.

    ویژگی‌ها ارگ تجاری تجریش

    از مهمترین ویژگی ها و امکانات این مجتمع بزرگ تجاری می توان به شهربازی ، سالن آمفی تئاتر ، رستوران ، فودکورت ، کافی شاپ و بام سبز مجتمع اشاره کرد. هم اکنون تعداد 200 واحد تجاری و 1000 واحد پارکینگ مجتمع ارگ تجاری همه روزه 23 آماده سرویس دهی به شهروندان است. تنوع تقسیم بندی واحدهای مورد نیاز مشاغل حرفه ای از 10 الی 340 مترمربع و همچنین فضای اختصاصی فروشگاهی 650 مترمربع برای بزرگترین برندهای داخلی و خارجی نیز مزیت رقابتی ارگ تجاری تجریش به شمار می رود.

    زمان مناسب بازدید ارگ تجاری تجریش

    بهترين زمان براي بازديد از اين جاذبه تمام فصول سال است.

    سانس‌ها ارگ تجاری تجریش

    همه روزه از ساعت ١٠:٠٠ الي ٢٣:٠٠

    پیشنهاد ویژه ارگ تجاری تجریش

    در نزديكي اين جاذبه بازار سنتي تجريش،امامزاده صالح،بازار قائم و پاساژ تنديس قرار دارد به شما پيشنهاد ميكنيم از اين جاذبه ها نيز بازديد كنيد.

    سایر اطلاعات ارگ تجاری تجریش

    طراحی و معماری این پروژه عظیم را گروه معماری آرش بر عهده داشت و افرادی همانند علیرضا شرافتی و پانته‌آ اسلامی طراحان پاساژ ارگ هستند.  

    سیمای عمومی ارگ تجاری تجریش

    پاساژ ارگ تجریش یک سازه کاملا فلزی محسوب می‌شود و جنس سقف آن هم از فولاد است. 

    نمای این مجتمع، به‌ویژه نورپردازی آن در شب بسیار منحصربه‌فرد است. 

    تاریخچه ارگ تجاری تجریش

     ساخت این مجتمع تجاری در سال ۱۳۹۱ آغاز شد و در سال ۱۳۹۳ به پایان رسید. 

    امکانات ویژه ارگ تجاری تجریش

    اين جاذبه داراي امكاناتي همچون؛فودکورت و فست فود 2 واحد کافی شاپ 1000 واحد پارکینگ سرپوشیده به مساحت 31751 متر مربع نمازخانه به مساحت 182 مترمربع 17 دستگاه آسانسور یک واحد رستوران سرپوشیده به همراه فضای روباز جهت سرو غذ یک واحد آمفی تئأتر 200 نفره به همراه سالن انتظار یک واحد شهربازی به مساحت 2893 مترمربع کارواش و تون آپ سرویس بهداشتی (در کلیه طبقات تجاری) روف گاردن (باغچه طبیعی در بام ارگ تجاری) است.

    چه جوری برم ؟

    ماشین شخصی

    از طریق خیابان های ولی عصر، شریعتی و نیاوران می توانید خود را به میدان تجریش رسانده و خودرویتان را در پارکینگ 5 طبقه ارگ تجاری تجریش پارک کنید.

    اتوبوس

    اتوبوس های تندرو میدان تجریش - راه آهن از طول خیابان ولی عصر عبور می کنند و شما را به میدان تجریش می رسانند. همچنین می توانید از اتوبوس های پایانه تجریش و پایانه قدس به مقصد نیاوران، رسالت، پیچ شمیران، آزادی و ... برای رسیدن به این مرکز خرید استفاده کنید.

    مترو

    نزدیک ترین ایستگاه مترو به ارگ تجاری تجریش ایستگاه تجریش واقع در خط یک مترو تهران است. از این ایستگاه تا مجتمع کمتر از 5 دقیقه پیاده روی خواهید کرد.
    این نزدیکی چی بخوریم ؟
    این نزدیکی کجا‌بمونیم ؟
    این نزدیکی از کجا بخریم ؟

    امکانات و ویژگی‌ها

    امکانات کلی
    مناسب برای بانوان
    کارتخوان
    پله برقی
    پارکینگ/ جای پارک
    بوفه
    مناسب برای کهنسالان
    سرویس بهداشتی
    سرپوشیده
    آسانسور
    مناسب برای کودکان
    آنتن‌دهی تلفن همراه
    نزدیکترین اماکن مهم
    ایستگاه مترو
    پمپ بنزین
    ایستگاه اتوبوس
    تفریحات
    عکاسی
    شب‌گردی
    پیاده‌روی
    شکم‌گردی
    سختی مسیر
    آسان (راهپیمایی)
    نظر خودتو به دیگران بگو
    تجربه و نظر خودت از سفر رو با ما به اشتراک بذار
    ارسال عکس
    تجربه خودت از سفر رو به بقیه هم نشون بده
    پاسخ سریع دریافت کن
    سوال‌های خودت رو از همسفران و کارشناسان ما بپرس
    پرسش سوال
    Waves Waves Waves

    یه نقطه جدید معرفی کن

    اگه فکر می‌کنی یه مقصد واسه بیرون زدن، سراغ داری و ما معرفیش نکردیم، خودت می‌تونی داخل سایت به بقیه معرفی کنی. دم شما گرم که همراهی.