0
از0 نظر

باشگاه پینت بال Number one مشهد

    6988
    نمایش

    باشگاه پينت بال number one، تنها یکی از چندین جاذبه تفریحی استان خراسان رضوی در قاسم آباد قرار دارد که با بازدید از آن می توانید اوقات خوش و هیجان انگیزی را در کنار خانواده و دوستان خود سپری کنید. این جاذبه همه ساله مورد توجه بسیاری از بازدیدکنندگان و گردشگران، در تمامی سنین، قرار می گیرد.

    warning icon
    اگر فکر میکنی این اطلاعات نیاز به اصلاح یا افزودن داره . روی دکمه زیر کلیک کن

    مشخصات باشگاه پینت بال Number one مشهد

    برای بازی در باشگاه پینت بال Number one مشهد تعداد نفرات حداقل 8 حداکثر 14 است . تجهیزات این بازی شامل تفنگ پینت بال، ماسک ، گردن پوش ، دستکش، لباس ویژه و کلاه و - دستگاه بخار همراه با پخش موزیک است .

    تاریخچه باشگاه پینت بال Number one مشهد

    پینت بال از سال 1382 به ایران وارد شد و تعدادی لیگ غیر رسمی نیز در این مدت برگزار شد و نخستین لیگ رسمی ایران در سال 1387 برگزار شد.

    سیمای عمومی باشگاه پینت بال Number one مشهد

    ورزش پینت بال در ایران با رشد خوبی رو به رو شده و تقریبا در تمام نقاط ایران باشگاه‌های پینت بال وجود دارند و بسیاری از استان‌ها و شهرها مانند مشهد،اصفهان، کرمان، ساری، قزوین و غیره دارای تیم حرفه ای می باشند که در سال های اخیر تیم های پینت بال مشهد موفق به کسب مقام های اول تا چهارم کشوری شدند.

    زمان مناسب بازدید باشگاه پینت بال Number one مشهد

    10 صبح تا 10 شب

    شرایط استفاده باشگاه پینت بال Number one مشهد

    بلیت خریداری شده و بیعانه جهت رزرو سانس باشگاه پینت بال Number one مشهد و تاریخ مشخص شده با مدیریت به هیچ وجه قابل استرداد یا تعویض نیست.

    امکانات ویژه باشگاه پینت بال Number one مشهد

    امکانات باشگاه پینت بال Number one مشهد : - امکان بازی همزمان خانم‌ها و آقایان - محدودیت سنی : گروه سنی ۱۲ سال به بالا - مدت هر سانس : ۱۲۰ دقیقه - به همراهی مربی - استفاده از کفش اسپرت مناسب - دارای اولین زمین استاندارد مبارزه به وسعت ۲۰۰۰ مترمربع می باشد .

    سایر اطلاعات باشگاه پینت بال Number one مشهد

    نحوه بازی پینت بال به این شکل است که 1- زمان بازی 2 ساعت بوده و تیمی برنده است که موفق شود در این مدت بدون اصابت گلوله پرچم تیم مقابل را برداشته و در داخل زمین خود در جایگاه مخصوص قرار دهد. (مسابقات M هفت) با توجه به سناریوهای پیش بینی شده مسابقات در شکل های مختلف با نامهای cpl و spl برگزار می گردد که زمان بازی متغیر بوده و چنانچه تیمی به امتیاز 4 دست یابد عملا برنده مسابقات خواهد بود و بازی پایان یافته تلقی می گردد. 2- برای انجام مسابقات حداقل 8 داور و یک سر داور باید حضور داشته باشند. 3- پیراهن داورها مشکی یا راه راه عمودی سفید می باشد. 4- داورها در حین بازی هیچ گونه اطلاعاتی در اختیار تیم ها نمی گذارند، مگر در موارد مربوط به ایمنی، اخطارها و اخراجها 5- بازیکنان هر تیم سعی می نمایند در زمان تعیین شده با همکاری و پشتیبانی یکدیگر پرچم تیم حریف را که در زمین مقابل قرار دارد تصاحب کرده و به زمین خود بیاورند و در جای مخصوص قرار دهند و مورد اصابت گلوله قرار نگیرند. چنانچه هر بازیکن در زمان تعیین شده مورد اصابت گلوله قرار بگیرد از دور بازی حذف و اخراج خواهد شد. 6- برنده مسابقه تیمی است که بتواند در زمان تعیین شده پرچم تیم حریف را از زمین حریف به زمین خودی آورده و در جای ویژه قرار دهد. 7- چنانچه در زمان تعیین شده تیمی نتواند پرچم تیم حریف را تصاحب نماید تعداد بازیکنان داخل زمین ملاک برنده بودن می باشد.

    چه جوری برم ؟

    افزودن راهنمایی مسیر :

    این نزدیکی چی بخوریم ؟
    این نزدیکی کجا‌بمونیم ؟
    این نزدیکی از کجا بخریم ؟

    امکانات و ویژگی‌ها

    امکانات کلی
    مناسب برای بانوان
    کارتخوان
    تلفن عمومی
    پارکینگ/ جای پارک
    بوفه
    مناسب برای کهنسالان
    سرویس بهداشتی
    محل استراحت
    مناسب برای کودکان
    آنتن‌دهی تلفن همراه
    تفریحات
    عکاسی
    سختی مسیر
    آسان (راهپیمایی)
    نظر خودتو به دیگران بگو
    تجربه و نظر خودت از سفر رو با ما به اشتراک بذار
    ارسال عکس
    تجربه خودت از سفر رو به بقیه هم نشون بده
    پاسخ سریع دریافت کن
    سوال‌های خودت رو از همسفران و کارشناسان ما بپرس
    پرسش سوال
    Waves Waves Waves

    یه نقطه جدید معرفی کن

    اگه فکر می‌کنی یه مقصد واسه بیرون زدن، سراغ داری و ما معرفیش نکردیم، خودت می‌تونی داخل سایت به بقیه معرفی کنی. دم شما گرم که همراهی.