0
از0 نظر

بوستان نرگس قم

    18693
    نمایش

    بوستان نرگس قم، تنها یکی از چندین جاذبه گردشگري و پارک های موجود در اين استان است که با بازديد از آن شاهد محيطي وسيع، فضايي سرسبز و درختكاري شده و چند وسيله بازي مناسب كودكان و نوجوانان خواهيد بود. همچنین، این جاذبه مي تواند به عنوان محل مناسبي براي گذران اوقات فراغت و يا استراحت شهروندان، رهگذران و گردشگران انتخاب شود.

    warning icon
    اگر فکر میکنی این اطلاعات نیاز به اصلاح یا افزودن داره . روی دکمه زیر کلیک کن

    مشخصات بوستان نرگس قم

    در پارک نرگس قم کنترل و نظارت بر امنیت محیط، مسائل اخلاقى، اردوها، مراسم و... به بهترین نحو صورت مى‌گیرد تا خانم‌ها با آرامش، بدون دغدغه و نگرانى از فضا، وسایل تفریحى و ورزشى استفاده کنند و لذت ببرند.

    به عنوان مجموعه‌اى اختصاصى براى بانوان در استان قم احداث و در سال 85 به شهردارى واگذار شده و علاوه بر کلاس هاى فرهنگى و آموزشى، سالن‌هاي ورزشي هم در پارم نرگس ايجاد شده تا بانوان به راحتي بتوانند در فضايي آزاد از آن استفاده کنند. پارک نرگس قم با مساحت دوازده هکتار شرايطى را براى زنان اين استان فراهم آورده تا در يک فضاى باز و با آسودگى خيال به تفريح و ورزش بپردازند.

    تاریخچه بوستان نرگس قم

    هدف از ساخت بوستان نرگس، ایجاد یک محیط امن، شاد و جذاب براى آموزش، تفریح و ورزش بانوان و تأمین سلامت جسم و روح آنها بوده است. بدین نحو که از طریق استفاده از فضاى باز، امکانات و برنامه هاى ورزشى سلامت جسم خود را تضمین کنند و با شرکت در کلاس‌هاى آموزشى مختلف و با بالابردن خلاقیت و سطح آگاهى و فرهنگ شان، سلامت روح خود را تأمین کنند.

    ویژگی‌ها بوستان نرگس قم

    بوستان نرگس اولین پارک بانوان در قم به شمار می‌رود. در این پارک مکان‌های سرپوشیده‌ای برای ورزش صبحگاهی ساخته شده که نمای پارک را زیبا و نشاط‌آور کرده است. همچنین، در کنار مکان سرپوشیده «ست سلامت» نصب شده تا دسترسى به آن بعد از ورزش صبحگاهى آسان باشد.

    پیشنهاد ویژه بوستان نرگس قم

    می توانید علاوه بر استخر و باشگاه، از پیست دوچرخه سواری و مسیر پیاده روی این پارک نیز استفاده کنید. ازارچه دائمى در کنار این بوستان واقع شده که زیر نظر سازمان میادین شهر، مثل بازارچه هاى سطح شهر فعالیت مى کنند و خانم ها طبق قرارداد این غرفه ها را اجاره مى کنند و محصولات متنوعى از جمله نان سنتى، صنایع دستى و ... ارائه مى دهند که البته خرید از این ده غرفه براى تمامى افراد خانواده آزاد مى باشد.

    شرایط استفاده بوستان نرگس قم

    استقبال از ورزش صبحگاهى در سنین مختلف خوب بوده و بسیارى از بانوان ورزشکارمان این محیط را براى تمرین انتخاب مى‌کنند. کتابخانه واقع در بوستان نرگس زیر نظر کتابخانه هاى عمومى استان است و دختران دوازده سال به بالا حق عضویت در آن را دارند. کتاب هاى موجود در کتابخانه براى استفاده عموم در نظر گرفته شدند و شامل موضوعات مذهبى، روانشناسى، کودک، نوجوان، ادبیات ایران، تاریخى و ... می‌شود. کتاب‌هاى بخش مرجع براى استفاده خانم‌ها داخل سالن امانت قرار دارند.

    امکانات ویژه بوستان نرگس قم

    این جاذبه دارای امکاناتی مانند: کتابخانه عمومى، کلبه و آلاچیق است.

    سیمای عمومی بوستان نرگس قم

    با بازديد از اين پارك شهري، شاهد فضايي سرسبز و درختكاري شده، نيمكت، آلاچيق، وسيله بازي مناسب كودكان و ... خواهيد بود.

    زمان مناسب بازدید بوستان نرگس قم

    با توجه به وضعيت آب و هوايي استان قم، فصل بهار و اوايل پاييز زمان مناسبي براي بازديد از اين جاذبه است.

    چه جوری برم ؟
    این نزدیکی چی بخوریم ؟
    این نزدیکی کجا‌بمونیم ؟
    این نزدیکی از کجا بخریم ؟

    امکانات و ویژگی‌ها

    امکانات کلی
    مناسب برای بانوان
    کارتخوان
    نمازخانه
    محل کمپ
    تلفن عمومی
    پارکینگ/ جای پارک
    بوفه
    مناسب برای کهنسالان
    سرویس بهداشتی
    محل استراحت
    مناسب برای کودکان
    آنتن‌دهی تلفن همراه
    تفریحات
    عکاسی
    پیاده‌روی
    سختی مسیر
    آسان (راهپیمایی)
    نظر خودتو به دیگران بگو
    تجربه و نظر خودت از سفر رو با ما به اشتراک بذار
    ارسال عکس
    تجربه خودت از سفر رو به بقیه هم نشون بده
    پاسخ سریع دریافت کن
    سوال‌های خودت رو از همسفران و کارشناسان ما بپرس
    پرسش سوال
    Waves Waves Waves

    یه نقطه جدید معرفی کن

    اگه فکر می‌کنی یه مقصد واسه بیرون زدن، سراغ داری و ما معرفیش نکردیم، خودت می‌تونی داخل سایت به بقیه معرفی کنی. دم شما گرم که همراهی.

    برچسب ها
    بوستان بانوان نرگس قم بوستان بانوان بوستان نرگس بوستان قم بانوان بوستان بوستان نرگس بانوان قم نرگس بوستان نرگس بانوان نرگس قم قم بوستان قم بانوان قم نرگس بوستان بانوان نرگس بوستان بانوان قم بوستان نرگس بانوان بوستان نرگس قم بوستان قم بانوان بوستان قم نرگس بانوان بوستان نرگس بانوان بوستان قم بانوان نرگس قم بانوان نرگس بوستان بانوان قم بوستان بانوان قم نرگس نرگس بوستان بانوان نرگس بوستان قم نرگس بانوان بوستان نرگس بانوان قم نرگس قم بوستان نرگس قم بانوان قم بوستان بانوان قم بوستان نرگس قم بانوان بوستان قم بانوان نرگس قم نرگس بوستان قم نرگس بانوان بوستان بانوان نرگس قم بوستان نرگس قم بانوان بوستان قم بانوان نرگس بوستان نرگس بانوان قم بوستان نرگس قم بانوان بوستان بانوان قم نرگس بانوان بوستان نرگس قم بانوان بوستان قم نرگس بانوان نرگس قم بوستان بانوان نرگس بوستان قم نرگس بوستان بانوان قم نرگس بانوان بوستان قم نرگس قم بوستان بانوان نرگس قم بانوان بوستان قم بوستان بانوان نرگس قم بانوان بوستان نرگس قم نرگس بوستان بانوان قم بانوان نرگس بوستان قم نرگس بانوان بوستان