0
از0 نظر

دهکده ورزشی چهارباغ کرج

    5357
    نمایش

    دهکده ورزشي چهار باغ البرز در منطقه خوش آب و هواي چهارباغ کرج قرار گرفته است.این مجموعه ورزشی در سال 1372 به همت استاد بهداد، در فضایی سبز با هوایی پاک و اکسیژن بالا (1250 متر از سطح دریا) و آبی در حد معدنی به دور از مشکلات گوناگون شهرنشینی و آلودگیهای زیست محیطی و با هدف ایجاد آسایش جسمی و ذهنی و تمرکز بر آرامش روان در چهارباغ استان البرز واقع شده است.

    warning icon
    اگر فکر میکنی این اطلاعات نیاز به اصلاح یا افزودن داره . روی دکمه زیر کلیک کن

    مشخصات دهکده ورزشی چهارباغ کرج

    دهکده ورزشی چهارباغ از جاهای دیدنی کرج در منطقه خوش آب و هوای چهارباغ است و مکانی مناسبی برای ورزش و تفريح به شمار می‌رود.

    تاریخچه دهکده ورزشی چهارباغ کرج

    دهکده ورزشی چهار باغ کرج با تلاش ها و سرمایه شخصی آقای بهداد و همیاری سازمان ورزش ،اداره گردشگری و ارگانهای دولتی مربوطه در منطقه ی خوش آب و هوای چهارباغ کرج ساخته شد.

    ویژگی‌ها دهکده ورزشی چهارباغ کرج

    هوايی پاک و دور بودن از هياهوی شهری و آلودگی‌هايی زيست محيطی از ويژگی‌های بارز دهکده ورزشی چهارباغ کرج است.

    زمان مناسب بازدید دهکده ورزشی چهارباغ کرج

    بهترین زمان برای بازدید از این جاذبه فصل بهار و تابستان است.

    پیشنهاد ویژه دهکده ورزشی چهارباغ کرج

    شما میتوانید از چشم انداز زیبا و آرامش وصف ناپذیر مسیر تندرستی این مجموعه لذت ببرید. جاده تندرستی دهکده ورزشی چهار باغ کیلومتر بندی شده است و فضای خوبی را برای ورزش ایجاد کرده است. همینطور اقامتگاه های دهکده ورزشی با ظرفیت 100 نفر در کنار سالن برگزاری سمینار و کنفرانس با امکاناتی نظیر اینترنت وایرلس، لوازم صوتی- تصویری و ویدیو پروژکتور از دیگر ویژگی های این مجموعه تفریحی و ورزشی به شمار می رود.

    سایر اطلاعات دهکده ورزشی چهارباغ کرج

    زمین های چمن طبیعی فوتبال : دهکده ورزشی چهارباغ برای ورزش جهانی فوتبال امکانات گسترده ای را فراهم آورده است. این مجموعه دارای سه زمین فوتبال چمن استاندارد جهت انجام آمادگی تیم های ورزشی می باشد که اندازه ابعاد آنها 110x 80 و 90x60 و دیگری 70x50 است. این زمین ها، مناسب آمادگی تیم های نوجوانان، جوانان و بزرگسالان می باشد.

    نوع چمن استفاده شده در این زمین ها کاملا طبیعی است و رسیدگی آن توسط افراد مجرب و کارآزموده که تجربیات باشگاهی داشته اند بطور مرتب و مداوم صورت می گیرد. در هنگام ساخت این زمین ها، با رعایت استانداردهای باشگاهی، مناسب ترین زیرسازی صورت گرفته که در شرایط آب و هوایی مختلف بهترین بازدهی را داشته باشد. همین امر موجب شده تا از معدود زمین های فوتبال کشور باشد که مورد رضایت تیم های ملی و باشگاهی قرار گرفته است. یکی از این زمین ها دارای دو سکو برای تماشاچیان و خبرنگاران می باشد. از دیگر امکانات رفاهی می توان به رختکن و دوش های مناسب، بازیکنان اشاره نمود. در چند سال گذشته تاکنون تیم های مختلفی از جمله تیم ملی، تیم های دسته برتر فوتبال کشور و سایر اعضا تیم فوتبال سازمان ها و نهاد ها با برپایی اردوهای کوتاه مدت و بلند مدت ، فرایند آماده سازی خود در این مجموعه استفاده کرده اند.

    امکانات ویژه دهکده ورزشی چهارباغ کرج

    دهکده ورزشی چهارباغ کرج دارای امکاناتی مثل سالن همایش و سمینار,سالن غذاخوری ,بوفه ,پارکینگ , زمین فوتبال ,زمین تنیس روباز ,زمین والیبال، و بسکتبال، زمین بدمینتون ,زمین گلف, مانژ سوارکاری و اسطبل اسب , سالن سرپوشیده چند منظوره , سالن بدنسازی, سالن بیلیارد ,استخر ,سونا, جکوزی و جاده تندرستی هست و می تونید از انواع امکانات تفریحی و ورزشی اون به خوبی استفاده کنید.

    چه جوری برم ؟
    این نزدیکی چی بخوریم ؟
    این نزدیکی کجا‌بمونیم ؟
    این نزدیکی از کجا بخریم ؟

    امکانات و ویژگی‌ها

    امکانات کلی
    مناسب برای بانوان
    کارتخوان
    محل کمپ
    مناسب برای کهنسالان
    مناسب برای کودکان
    آنتن‌دهی تلفن همراه
    تفریحات
    عکاسی
    پیاده‌روی
    سختی مسیر
    آسان (راهپیمایی)
    نظر خودتو به دیگران بگو
    تجربه و نظر خودت از سفر رو با ما به اشتراک بذار
    ارسال عکس
    تجربه خودت از سفر رو به بقیه هم نشون بده
    پاسخ سریع دریافت کن
    سوال‌های خودت رو از همسفران و کارشناسان ما بپرس
    پرسش سوال
    Waves Waves Waves

    یه نقطه جدید معرفی کن

    اگه فکر می‌کنی یه مقصد واسه بیرون زدن، سراغ داری و ما معرفیش نکردیم، خودت می‌تونی داخل سایت به بقیه معرفی کنی. دم شما گرم که همراهی.