2.8
از48 نظر

دهکده ی فرهنگی تفریحی سلامت صبا

    11387
    نمایش

    دهکده ي فرهنگي تفريحي سلامت صبا يکي از شگفت انگيزترين مجتمع توريستي تفريحي قم به شمار مي رود.این پروژه در سه فاز در زمینی به مساحت 50 هکتار طراحی شده است. در دهكده سلامت صبا كليه خدماتِ اقامت، بهداشت، درمان، خوراك، پوشاك، تفريح، ورزش و ... پيش بيني شده چنانچه مسافرين بيش از يك هفته تا يك ماه در اين دهكده اقامت داشته باشند نياز مراجعه به بيرون نخواهند داشت.

    warning icon
    اگر فکر میکنی این اطلاعات نیاز به اصلاح یا افزودن داره . روی دکمه زیر کلیک کن

    مشخصات دهکده ی فرهنگی تفریحی سلامت صبا

    این پروژه در سه فاز در زمینی به مساحت 50 هکتار طراحی شده است. فاز یک این پروژه دارای چهار ویلای اقامتی مجهز به تمامی امکانات همراه با نمای زیبا و استثنایی و یک دریاچه مصنوعی به مساحت 7 هکتار است.

    اجراي پروژه مذكور در سه فاز پيش بيني شده و به شرح ذيل مي‌باشد: الف – فاز اول: شامل امكانات تفريحي و خدماتي و اقامتي مانند رستوران، كافي شاپ، سفره خانه سنتي، تالار، درياچه مصنوعي، اسكله قايقراني، سايت ماهيگيري، شهربازي، بازارچه صنايع دستي، فروشگاه، هتل، ويلاهاي اقامتي و ...

    ب – فاز دوم: كلينيك سلامت ج – فاز سوم: مجتمع ورزشي شامل سالن هاي چند منظوره، پيست اسكيت، دوچرخه سواري، باشگاه اسب سواري و تيراندازي هتل دهکده توریستی تفریحی سلامت صبا با نمایی مشرف به دریاچه همراه با فضای سبز، آب و هوایی به حق استثنایی و توریستی، آرامش و رفاه را به میهمانان خود هدیه می کند.

    هتل صبا مجهز به اتاق هایی با دکوراسیون استثنایی و مدرن و رنگ بندی هم آهنگ تمامی امکانات را در یک مکان در اختیار شما قرار می دهد. رویای شیرین زندگی در زیباترین نقطه کشور با بهترین شرایط در هتل صبا به حقیقت می پیوندد.

    ویژگی‌ها دهکده ی فرهنگی تفریحی سلامت صبا

    دهكده سلامت صبای قم در فاصله 60 كيلومتري شهر قم در مجاورت شهر دستجرد مركز بخش خلجستان قرار دارد؛ شهر دستجرد تنها شهر ييلاقي استان قم و داراي آب و هواي كوهپايه‌اي و اختلاف دمايي بين 8 الي 12 درجه با شهر قم مي‌باشد همچنين از امتيازات ويژه‌اي نظير آب و هواي خنك و مطبوع با اكسيژن فراوان به دور از آلاينده هاي زيست محيطي شهرهايِ بزرگ و صنعتي و چشمه¬ها و قنات‌هايِ آب معدني منحصر به فرد برخوردار مي‌باشد.

    از ديگر ويژگيهاي بخش خلجستان نزديك بودن به چهارراه اقتصادي سلفچگان و منطقه ويژه اقتصادي سلفچگان است كه از موقعيت سوق الجيشيِ خاصي برخوردار است و نزديكيِ آن به شهر مقدس قم، دومين شهر زوار گذر ايران كه در آن بقاع متبركه‌اي چون آستان مقدس بانو حضرت معصومه‌(س) و مسجد مقدس جمكران قرار دارد. احداث جزیره و اسکله ماهیگیری از امتیازات ویژه این دهکده محسوب می شود

    سیمای عمومی دهکده ی فرهنگی تفریحی سلامت صبا

    دریاچه مصنوعی و ویلاهای مدرن، باعث زیبایی هرچه تمام تر این مجتمع شده است.دهکده توریستی تفریحی سلامت صبا یک رویای دست یافتنی و زیبا را با طراحی ویلاهای اقامتی (شاله) به سبک مدرن و رو به دریاچه ممکن ساخته است. صبا برای هر ویلا علاوه بر امکانات کامل رفاه و آسایش، یک قایق اختصاصی نیز در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید برخی اوقات تفریح خود را به روی دریاچه سپری کنید. مضاف بر این مهم، زیبایی، نشاط، آرامش هدیه ای است از دهکده سلامت صبا به میهمانان خود که میخواهند زندگی در ویلا های اقامتی صبا را تجربه کنند.

    زمان مناسب بازدید دهکده ی فرهنگی تفریحی سلامت صبا

    با توجه به تفریحات آبی متنوع، بهترین فصل استفاده از این مجموعه تفریحی بهار و تابستان می باشد.

    امکانات ویژه دهکده ی فرهنگی تفریحی سلامت صبا

    این جاذبه دارای امکاناتی همچون:خدماتِ اقامت، بهداشت، درمان، خوراك، پوشاك، تفريح، ورزش و ... است.

    وسایل مورد نیاز دهکده ی فرهنگی تفریحی سلامت صبا

    مواردی همچون کفش مناسب طبیعت گردی، یک دست لباس اضافه، عینک آفتابی، کرم ضد آفتاب، کلاه و پاوربانک به همراه داشته باشید.

    شرایط استفاده دهکده ی فرهنگی تفریحی سلامت صبا

    در دهكده سلامت صبا كليه خدماتِ اقامت، بهداشت، درمان، خوراك، پوشاك، تفريح، ورزش و ... پيش بيني شده چنانچه مسافرين بيش از يك هفته تا يك ماه در اين دهكده اقامت داشته باشند نياز مراجعه به بيرون نخواهند داشت.

    سایر اطلاعات دهکده ی فرهنگی تفریحی سلامت صبا

    ریاست محترم جمهور در دوره ی نخست سفر خود به استان این دهکده را منطقه نمونه گردشگری معرفی نمودند و حجت الاسلام بنایی افتتاح دهکده ی سلامت صبا را نشانه ی استعداد بارز و شایسته گردشگری قم عنوان کردند. ساخت دریاچه با مساحت هفت هکتار در میان دهکده سلامت صبا از افتخارات زیبایی آن محسوب می شود.

    در جزیره ای که بر روی این دریاچه قرار دارد رستوران و کافی شاپ صبا واقع شده است که برای رسیدن به آن مسیر دریاچه را با قایق اختصاصی باید طی نمود و این همان لذت و زیبایی بی نظیری است که فقط در دهکده صبا می توانید تجربه کنید. دهکده توریستی تفریحی سلامت صبا مجهز به کافی شاپ نیز می باشد. امکانات کافی شاپ صبا به همراه فضای آرام، هوای دلپذیر گپ ها و ملاقات ها را در ذهن شما زیباتر به یادگار می گذارد.

    کافی شاپ صبا با انواع نوشیدنی سرد و گرم و کیک ها و دسرها پذیرای میهمانان خود می باشد. طراحی دکوراسیون، آب و هوایی منحصر و مدیریت شایسته به این مکان مکمل اند. رستوران صبا با خدماتی برتر و انواع غذاهای ایرانی و خارجی در برترین نقطه هوایی کشور پذیرای میهمانان خود می باشد. برگزاری مجالس، میهمانی ها در این مکان به همراه پذیرایی کلاسیک منقش خاطره لحظات خوش برتری در ذهن همه میهمانان شما خواهد بود.

    چه جوری برم ؟
    این نزدیکی چی بخوریم ؟
    این نزدیکی کجا‌بمونیم ؟
    این نزدیکی از کجا بخریم ؟

    امکانات و ویژگی‌ها

    امکانات کلی
    مناسب برای بانوان
    کارتخوان
    بوفه
    مناسب برای کهنسالان
    سرویس بهداشتی
    محل استراحت
    مناسب برای کودکان
    آنتن‌دهی تلفن همراه
    تفریحات
    عکاسی
    شب‌گردی
    پیاده‌روی
    سختی مسیر
    آسان (راهپیمایی)
    نظر خودتو به دیگران بگو
    تجربه و نظر خودت از سفر رو با ما به اشتراک بذار
    ارسال عکس
    تجربه خودت از سفر رو به بقیه هم نشون بده
    پاسخ سریع دریافت کن
    سوال‌های خودت رو از همسفران و کارشناسان ما بپرس
    پرسش سوال
    Waves Waves Waves

    یه نقطه جدید معرفی کن

    اگه فکر می‌کنی یه مقصد واسه بیرون زدن، سراغ داری و ما معرفیش نکردیم، خودت می‌تونی داخل سایت به بقیه معرفی کنی. دم شما گرم که همراهی.

    برچسب ها
    دهکده تفريحي سلامت صبا دهکده تفريحي دهکده سلامت دهکده صبا تفريحي دهکده دهکده سلامت تفريحي صبا سلامت دهکده سلامت تفريحي سلامت صبا صبا دهکده صبا تفريحي صبا سلامت دهکده تفريحي سلامت دهکده تفريحي صبا دهکده سلامت تفريحي دهکده سلامت صبا دهکده صبا تفريحي دهکده صبا سلامت تفريحي دهکده سلامت تفريحي دهکده صبا تفريحي سلامت صبا تفريحي سلامت دهکده تفريحي صبا دهکده تفريحي صبا سلامت سلامت دهکده تفريحي سلامت دهکده صبا سلامت تفريحي دهکده سلامت تفريحي صبا سلامت صبا دهکده سلامت صبا تفريحي صبا دهکده تفريحي صبا دهکده سلامت صبا تفريحي دهکده صبا تفريحي سلامت صبا سلامت دهکده صبا سلامت تفريحي دهکده تفريحي سلامت صبا دهکده سلامت صبا تفريحي دهکده صبا تفريحي سلامت دهکده سلامت تفريحي صبا دهکده سلامت صبا تفريحي دهکده تفريحي صبا سلامت تفريحي دهکده سلامت صبا تفريحي دهکده صبا سلامت تفريحي سلامت صبا دهکده تفريحي سلامت دهکده صبا سلامت دهکده تفريحي صبا سلامت تفريحي دهکده صبا سلامت صبا دهکده تفريحي سلامت صبا تفريحي دهکده صبا دهکده تفريحي سلامت صبا تفريحي دهکده سلامت صبا سلامت دهکده تفريحي صبا تفريحي سلامت دهکده صبا سلامت تفريحي دهکده