2.8
از9 نظر

راسته لباس های نظامی، پوتین و لباس های اسپرت گمرک

    18670
    نمایش

    ميدان رازي يا همان گمرک خودمان  بورس انواع راسته لباس هاي نظامي، چکمه، پوتين و لباس هاي اسپرت است که خيلي از سربازان، کارکنان نظامي و حتي علاقه مندان به طبيعتگردي، سفر و شکار براي تهيه وسايل مورد نياز خود به گمرک مراجعه مي کنند. راسته لباس هاي نظامي، پوتين و لباس هاي اسپرت گمرک  در جهت شمالي جنوبي با خيابان کارگر و خيابان برادران جواديان (قلمستان)، در جهت شرق با خيابان مولوي و در جهت غرب با خيابان هلال احمر و رباط کريم ارتباط دارد.

    warning icon
    اگر فکر میکنی این اطلاعات نیاز به اصلاح یا افزودن داره . روی دکمه زیر کلیک کن

    مشخصات راسته لباس های نظامی، پوتین و لباس های اسپرت گمرک

    در راسته لباس های نظامی، پوتین و لباس های اسپرت گمرک انواع لوازم ورزشی مثل کتانی و لباس های ورزشی و همچنین دوچرخه و لوازم دوچرخه سواری و همچنینن لباس های نظامی، چکمه، پوتین با قیمت ها و مدل های مختلف پیدا می شود . انواع کالاهایی که از مرزهای آبی و با لنج از دوبی و بندر کراچی به ایران می آیند در گمرک قابل دسترسی هستند. زمانی در این محل از شیر مرغ تا جان آدمیزاد پیدا می شد. در حال حاضر نیز به جز صنوفی که به بورس تبدیل شده اند مغازه هایی را می توان یافت که انواع شلوارهای 6 جیب و 8 جیب ، تی شرت، پیراهن و کاپشن به اشکال نامنظم از در و دیوارشان آویخته شده اند و با قیمت مناسب به فروش می رسند.

    ویژگی‌ها راسته لباس های نظامی، پوتین و لباس های اسپرت گمرک

    خیابان هلال احمر راسته موتور فروش ها و دوچرخه فروش هاست، خیابان کارگر را مغازه های کتانی فروشی و مغازه های فروش ادوات و لباس های نظامی به یک نسبت پر کرده اند ، در خیابان قلمستان هم بورس دوچرخه و لوازم یدکی موتور و دوچرخه دیده می شود و کمی آن طرف تر خیابان قزوین هم راسته پیچ و مهره فروش ها و لوازم یدکی ماشین های سنگین است. در راسته لباس های نظامی، پوتین و لباس های اسپرت گمرک انواع لوازم ورزشی مثل کتانی و لباس های ورزشی و همچنین دوچرخه و لوازم دوچرخه سواری و همچنینن لباس های نظامی، چکمه، پوتین با قیمت ها و مدل های مختلف پیدا می شود . گمرک راسته بازاری است که با این همه قدمت، هنوز رنگ مرکز تجاری مدرن و تخصصی را به خود ندیده و هنوز هم مغازه های آنجا به شیوه سنتی اداره می شوند و همچنین بازاری که چندین دهه است در گمرک برقرار است پر از کالاهای چینی و مشتری پسند است و مردم در آنجا به دنبال کالاهای مرغوب چینی با قیمت مناسب می گردند!
    چه جوری برم ؟

    افزودن راهنمایی مسیر :

    این نزدیکی چی بخوریم ؟
    این نزدیکی کجا‌بمونیم ؟
    این نزدیکی از کجا بخریم ؟
    نظر خودتو به دیگران بگو
    تجربه و نظر خودت از سفر رو با ما به اشتراک بذار
    ارسال عکس
    تجربه خودت از سفر رو به بقیه هم نشون بده
    پاسخ سریع دریافت کن
    سوال‌های خودت رو از همسفران و کارشناسان ما بپرس
    پرسش سوال
    Waves Waves Waves

    یه نقطه جدید معرفی کن

    اگه فکر می‌کنی یه مقصد واسه بیرون زدن، سراغ داری و ما معرفیش نکردیم، خودت می‌تونی داخل سایت به بقیه معرفی کنی. دم شما گرم که همراهی.

    برچسب ها
    راسته لباس هاي نظامي، چکمه پوتين و لباس اسپرت گمرک راسته لباس هاي نظامي، چکمه راسته پوتين و لباس اسپرت راسته گمرک لباس هاي نظامي، چکمه راسته راسته پوتين و لباس اسپرت لباس هاي نظامي، چکمه گمرک پوتين و لباس اسپرت راسته پوتين و لباس اسپرت لباس هاي نظامي، چکمه پوتين و لباس اسپرت گمرک گمرک راسته گمرک لباس هاي نظامي، چکمه گمرک پوتين و لباس اسپرت راسته لباس هاي نظامي، چکمه پوتين و لباس اسپرت راسته لباس هاي نظامي، چکمه گمرک راسته پوتين و لباس اسپرت لباس هاي نظامي، چکمه راسته پوتين و لباس اسپرت گمرک راسته گمرک لباس هاي نظامي، چکمه راسته گمرک پوتين و لباس اسپرت لباس هاي نظامي، چکمه راسته پوتين و لباس اسپرت لباس هاي نظامي، چکمه راسته گمرک لباس هاي نظامي، چکمه پوتين و لباس اسپرت گمرک لباس هاي نظامي، چکمه پوتين و لباس اسپرت راسته لباس هاي نظامي، چکمه گمرک راسته لباس هاي نظامي، چکمه گمرک پوتين و لباس اسپرت پوتين و لباس اسپرت راسته لباس هاي نظامي، چکمه پوتين و لباس اسپرت راسته گمرک پوتين و لباس اسپرت لباس هاي نظامي، چکمه راسته پوتين و لباس اسپرت لباس هاي نظامي، چکمه گمرک پوتين و لباس اسپرت گمرک راسته پوتين و لباس اسپرت گمرک لباس هاي نظامي، چکمه گمرک راسته لباس هاي نظامي، چکمه گمرک راسته پوتين و لباس اسپرت گمرک لباس هاي نظامي، چکمه راسته گمرک لباس هاي نظامي، چکمه پوتين و لباس اسپرت گمرک پوتين و لباس اسپرت راسته گمرک پوتين و لباس اسپرت لباس هاي نظامي، چکمه راسته لباس هاي نظامي، چکمه پوتين و لباس اسپرت گمرک راسته پوتين و لباس اسپرت گمرک لباس هاي نظامي، چکمه راسته گمرک لباس هاي نظامي، چکمه پوتين و لباس اسپرت راسته پوتين و لباس اسپرت لباس هاي نظامي، چکمه گمرک راسته پوتين و لباس اسپرت گمرک لباس هاي نظامي، چکمه راسته لباس هاي نظامي، چکمه گمرک پوتين و لباس اسپرت لباس هاي نظامي، چکمه راسته پوتين و لباس اسپرت گمرک لباس هاي نظامي، چکمه راسته گمرک پوتين و لباس اسپرت لباس هاي نظامي، چکمه پوتين و لباس اسپرت گمرک راسته لباس هاي نظامي، چکمه پوتين و لباس اسپرت راسته گمرک پوتين و لباس اسپرت راسته لباس هاي نظامي، چکمه گمرک پوتين و لباس اسپرت لباس هاي نظامي، چکمه راسته گمرک پوتين و لباس اسپرت گمرک راسته لباس هاي نظامي، چکمه پوتين و لباس اسپرت گمرک لباس هاي نظامي، چکمه راسته گمرک راسته لباس هاي نظامي، چکمه پوتين و لباس اسپرت گمرک لباس هاي نظامي، چکمه راسته پوتين و لباس اسپرت گمرک پوتين و لباس اسپرت راسته لباس هاي نظامي، چکمه گمرک لباس هاي نظامي، چکمه پوتين و لباس اسپرت راسته گمرک پوتين و لباس اسپرت لباس هاي نظامي، چکمه راسته