3.1
از31 نظر

زود فود

    6756
    نمایش

    زودفود (zood food) يکي از  اولين وب سايت ايراني است که سفارش اينترنتي غذا را براي مردم ايران به ارمغان آورده است و امکانات متعددي بمنظور راحتي هر چه بيشتر مردم و رستورانها تدارک ديده.

    warning icon
    اگر فکر میکنی این اطلاعات نیاز به اصلاح یا افزودن داره . روی دکمه زیر کلیک کن

    مشخصات زود فود

    ز جمله امكانات منحصر بفرد سایت زودفود (www.ZoodFood.com) مشاهده منوی به روز رستورانها به همراه عکس و قیمت غذاها است. كاربران اين سامانه قادر هستند به راحتي غذای مورد نظر خود را انتخاب کرده و یکی از سه روش پرداخت را تعيين و در نهايت غذای خود را تحویل بگیرند. به عبارت دیگر برای اولین بار تجارت الکترونیک وارد مقوله سفارش غذا شده و از این پس می توان غذا را هم از اين طريق سفارش داد و در محل دریافت نمود.

    امکانات ویژه زود فود

    عضویت رایگان بهمراه امكان ايجاد پروفایل شخصی برای هر کاربر اشتراک در تمامی رستوران ها تنها با یک بار عضویت تنوع بی نظیر غذاها اعم از ایرانی، سنتی، فرنگی، چینی، دریایی، ایتالیایی، مغولی، فست فود، گیاهی، رژیمی و ... روش های پرداخت متنوع(حضوری، اعتباری و آنلاین) روشهای گوناگون جستجوي غذا براساس نوع رستوران، منطقه مورد نظر، غذای مورد علاقه و ... امکان اضافه نمودن رستوران های مورد علاقه در پروفایل شخصی افراد یکسان بودن تمامی قیمت منوها در سایت زودفود با رستوران ها نداشتن هیچ گونه هزینه اضاقی در سفارش کاربر و همچنین بهره گیری از تخفیفات سایت زودفود در سفارش اینترنتی شرکت در قرعه کشی های زودفود در مناسبت های ویژه اضافه كردن رستورانهای جدید متناسب با نظرات كاربران مشاهده منوی عکس دار و به روز رستورانها دسترسی به بانک رستورانهای تهران شامل اطلاعات رستورانها به همراه عکس آنها رزرو رستوران برای جلسات، مهمانی ها، ملاقات های خاص و ... آگاهي از رستورانهای جدید
    چه جوری برم ؟

    افزودن راهنمایی مسیر :

    این نزدیکی چی بخوریم ؟
    این نزدیکی کجا‌بمونیم ؟
    این نزدیکی از کجا بخریم ؟
    نظر خودتو به دیگران بگو
    تجربه و نظر خودت از سفر رو با ما به اشتراک بذار
    ارسال عکس
    تجربه خودت از سفر رو به بقیه هم نشون بده
    پاسخ سریع دریافت کن
    سوال‌های خودت رو از همسفران و کارشناسان ما بپرس
    پرسش سوال
    Waves Waves Waves

    یه نقطه جدید معرفی کن

    اگه فکر می‌کنی یه مقصد واسه بیرون زدن، سراغ داری و ما معرفیش نکردیم، خودت می‌تونی داخل سایت به بقیه معرفی کنی. دم شما گرم که همراهی.

    برچسب ها