0
از0 نظر

سرزمین شگفت انگیز بوستان نهج البلاغه

    8529
    نمایش

    سرزمين شگفت انگيز بوستان نهج البلاغه يکي از شهربازي هاي خوب تهران است که در آن مي توانيد از انواع وسايل تفريحي مثل قايق پرش در آب، راپل هوايي، پيست پرواز در آسمان، سافاري پارک وحشت و ... استفاده کنيد؛ توي سرزمين شگفت انگيز پارک نهج البلاغه وسايل تفريحي و بازي براي گروه هاي سنتي مختلف وجود دارد.

    warning icon
    اگر فکر میکنی این اطلاعات نیاز به اصلاح یا افزودن داره . روی دکمه زیر کلیک کن

    مشخصات سرزمین شگفت انگیز بوستان نهج البلاغه

    یکی از امکانات پارک نهج البلاغه تهران اضافه شدن تعدادی از وسایل بازی و تفریحی جدید به این مجموعه هست که باعث شده شهربازی جدیدی با عنوان سرزمین شگفت انگیز بوستان نهج البلاغه شکل بگیره, مثل اون چیزی که در حاشیه دریاچه شهدای خلیج فارس می تونین ازش استفاده کنید. شهربازی پارک نهج ابلاغه شامل وسایل بازی زیر هست: ۱ مجموعه قایق پرش در آب ۲ مجموعه راپل هوایی ۳ مجموعه پیست پرواز در آسمان ۴ مجموعه سافاری پارک وحشت به این ترتیب می تونید یک گردش نفس گیر و هیجانی با خانواده و دوستان در بوستان نهج البلاغه تجربه کنید.

    ویژگی‌ها سرزمین شگفت انگیز بوستان نهج البلاغه

    قایق پرشی: با استفاده از این وسیله شما سوار قایقی می‌شوید که با جک‌های کششی به ارتفاع هدایت می شوید و با سرعت به پایین پرتاب خواهد شد و پس از آن شما خود را بین آسمان و آب می بینید و بعد از آن یک فرود هیجان انگیز به داخل استخر خواهید داشت، البته بدون اینکه خیس شوید. با قایق پرشی حس افتادن از یک آبشار خواهید داشت. راپل هوایی: شما سوار بر راپل می‌شوید و از دامنه زیبای بوستان نهج البلاغه عبور می‌کنید و با همان راپل به نقطه حرک خود باز می گردید. دیدن بوستانی به زیبایی نهج‌البلاغه از بالا می تواند زیباترین تصاویر را در ذهن شما بسازد راستی آن بالا گرفتن سلفی های یهویی خودش حکایتی دارد که برای اینستاگرام ما می تواند بسیار جذاب باشد. پیست پرش در آسمان: تیوپ سواری بر روی پیست پرواز در آسمان دقیقا همانند تیوپ سواری بر روی برف واقعی است. اگر از سرعت و پرشی بسیار بلند ترسی ندارید و یا فکر می‌کنید از پس آن بر می‌آیید، درنگ نکنید. پیست پرش در آسمان با بکارگیری کفپوش های ویژه پلیمری، این فرصت را فراهم می کنند که افراد بتوانند در همه شرایط آب و هوایی، ورزش های زمستانی انجام دهند. سافاری پارک وحشت: سافاری پارک وحشت اولین تونل پیاده رو وحشت در ایران است که رفتن تا آخرش واقعا دل شیر می‌خواد. نشستن در قطار وحشت و چنگ زدن به در و دیوار واگن و بستن چشم‌ها دیگر اینجا به درد نمی‌خورد اینجا باید خودتان مایه بگذارید و باپای خودتان به استقبال وحشت بروید گاهی از حد وحشت آنچنان می ترسید که قلب خود را زیر دندان خود احساس خواهید کرد. اگه واقعا ادعای شجاعت و نترس بودن دارین، همگام با همه دوستنتان در تونل تاریک و مرموز سافاری پارک وحشت پا بگذارید.

    شرایط استفاده سرزمین شگفت انگیز بوستان نهج البلاغه

    * شرایط استفاده از قایق پرشی سرزمین شگفت انگیز بوستان نهج البلاغه: - محدودیت سنی برای افراد زیر7 سال - محدودیت قد: حداقل 120 سانتی متر، حداکثر 200 سانتی متر - محدودیت وزن: حداکثر وزن 90 کیلوگرم * شرایط استفاده از راپل هوایی سرزمین شگفت انگیز بوستان نهج البلاغه: - محدودیت سنی برای افراد زیر 7 سال - محدودیت قد: حداقل 125 سانتی متر - محدودیت وزن: حداکثر 100 کیلوگرم *شرایط استفاده از پیست پرش در آسمان سرزمین شگفت انگیز بوستان نهج البلاغه: - محدودیت سنی برای افراد زیر 5 سال * شرایط استفاده از مجموعه سافاری پارک وحشت: - محدودیت قد: حداقل 130 سانتی متر و حداکثر 200 ساتی متر - محدودیت وزن: حداکثر وزن 130 کیلوگرم

    امکانات ویژه سرزمین شگفت انگیز بوستان نهج البلاغه

    در شهربازی بوستان نهج البلاغه دسترسی مناسبی به بوفه، آلاچیق، سرویس بهداشتی و پارکینگ خواهید داشت.

    نکات مثبت سرزمین شگفت انگیز بوستان نهج البلاغه

    دسترسی سریع ازطریق وسائل نقلیه عمومی وجود پارکینگ مناسب در اطراف شهربازی امکان استفاده از خدمات و فضای مناسب بوستان نهج البلاغه تهران
    چه جوری برم ؟

    ماشین شخصی

    برای دسترسی به فاز یک بوستان نهج‌البلاغه با توجه به ممنوع بودن توقف خودرو در حاشیه بزرگراه همت، بهترین راه، مسیر بزرگراه اشرفی اصفهانی، میدان پونک و انتهای بلوار همیلا است. همینطور می تونید از بزرگراه یادگار امام، مسیر شمال به جنوب، خیابان ایوانکی رو بپیچید و به پارک نهج البلاغه دسترسی داشته باشید. اگر می خواهید به فاز دوم بوستان نهج البلاغه بروید باید از اتوبان اشرفی اصفهانی به سمت شمال حرکت کنید، نرسیده به اتوبان همت، از طریق خیابان قموشی، خروجی شهرک هما رو بپیچید و از پارکینگ های فاز دوم بوستان نهج البلاغه استفاده کنید. در کنار این موارد اگر می خواهید به فاز دوم دسترسی داشته باشید می تونین از طریق بزرگراه شهید حکیم، مسیر شرق به غرب خودتون رو به یادگار امام برسونید و بعد از اتوبان یادگار امام (ره)، از خروجی کنار بزرگراه (خیابان بیدکی) به پارکینگ جنوبی فاز دوم پارک نهج البلاغه دسترسی پیدا کنید.
    این نزدیکی چی بخوریم ؟
    این نزدیکی کجا‌بمونیم ؟
    این نزدیکی از کجا بخریم ؟
    نظر خودتو به دیگران بگو
    تجربه و نظر خودت از سفر رو با ما به اشتراک بذار
    ارسال عکس
    تجربه خودت از سفر رو به بقیه هم نشون بده
    پاسخ سریع دریافت کن
    سوال‌های خودت رو از همسفران و کارشناسان ما بپرس
    پرسش سوال
    Waves Waves Waves

    یه نقطه جدید معرفی کن

    اگه فکر می‌کنی یه مقصد واسه بیرون زدن، سراغ داری و ما معرفیش نکردیم، خودت می‌تونی داخل سایت به بقیه معرفی کنی. دم شما گرم که همراهی.