3.1
از91 نظر

شهربازی ارگ تجاری تجریش

    52048
    نمایش

    شهربازي ارگ تجاري تجريش يک شهربازي سرپوشيده در شمال تهران است که در آن انواع وسايل بازي برقي براي استفاده کودکان و نوجوانان وجود دارد.

    warning icon
    اگر فکر میکنی این اطلاعات نیاز به اصلاح یا افزودن داره . روی دکمه زیر کلیک کن

    مشخصات شهربازی ارگ تجاری تجریش

    ارگ تجاری تجریش در کنار امکانات رفاهی مناسب و فروشگاه های برند های متنوع اقدام به راه اندازی یک شهربازی سرپوشیده به مساحت 2893 مترمربع کرده است. در این شهربازی کودکان می توانند به همراه والدین خود به تفریح و بازی بپردازند تا از این طریق ارگ تجاری به یک مجتمع فرهنگی، تفریحی و تجاری تبدیل شود.
    چه جوری برم ؟

    ماشین شخصی

    از طریق خیابان های ولی عصر، شریعتی و نیاوران می توانید خود را به میدان تجریش رسانده و خودرویتان را در پارکینگ 5 طبقه ارگ تجاری تجریش پارک کنید.

    اتوبوس

    اتوبوس های تندرو میدان تجریش - راه آهن از طول خیابان ولی عصر عبور می کنند و شما را به میدان تجریش می رسانند. همچنین می توانید از اتوبوس های پایانه تجریش و پایانه قدس به مقصد نیاوران، رسالت، پیچ شمیران، آزادی و ... برای رسیدن به این مرکز خرید استفاده کنید.

    مترو

    نزدیک ترین ایستگاه مترو به ارگ تجاری تجریش ایستگاه تجریش واقع در خط یک مترو تهران است. از این ایستگاه تا مجتمع کمتر از 5 دقیقه پیاده روی خواهید کرد.
    این نزدیکی چی بخوریم ؟
    این نزدیکی کجا‌بمونیم ؟
    این نزدیکی از کجا بخریم ؟
    نظر خودتو به دیگران بگو
    تجربه و نظر خودت از سفر رو با ما به اشتراک بذار
    ارسال عکس
    تجربه خودت از سفر رو به بقیه هم نشون بده
    پاسخ سریع دریافت کن
    سوال‌های خودت رو از همسفران و کارشناسان ما بپرس
    پرسش سوال
    Waves Waves Waves

    یه نقطه جدید معرفی کن

    اگه فکر می‌کنی یه مقصد واسه بیرون زدن، سراغ داری و ما معرفیش نکردیم، خودت می‌تونی داخل سایت به بقیه معرفی کنی. دم شما گرم که همراهی.