0
از0 نظر

مجتمع تجاری و تفریحی پانوراما (سینما پیروزی)

    18752
    نمایش

    مجتمع تجاری، فرهنگی و تفریحی پانوراما که به اسم سینما پیروزی سابق شناخته می شه، از مراکز خرید جدید و مدرن شرق تهران هست که در اون می تونید انواع ملزومات مورد نیاز خودتون از لباس کودک و بزرگسال تا کیف و کفش و طلا و جواهر رو تهیه کنید؛ همینطور امکان تماشای فیلم در سالن های سینمایی و استفاده از فودکورت و کافی شاپ های مجتمع از مزیت های این مرکز خرید به شمار می رود.

    warning icon
    اگر فکر میکنی این اطلاعات نیاز به اصلاح یا افزودن داره . روی دکمه زیر کلیک کن

    مشخصات مجتمع تجاری و تفریحی پانوراما (سینما پیروزی)

    مجتمع تجاری و فرهنگی پانوراما بیش تر از 10 هزار متر مربع زیر بنا دارد که در 11 طبقه ساخته شده و با توجه به نزدیکی به مترو نبرد و چهارراه کوکاکولا، از موقعیتی استثنایی برخوردار است. پانوراما تنها یک مرکز خرید نیست بلکه در کنار اون دو سالن سینمایی به عنوان پردیس سینمایی پیروزی، کافی شاپ و فود کورت، فضای بازی کودکان و اصناف و فروشگاه های خدماتی مختلف وجود دارد که همین می تواند لذت خرید شما رو دو چندان کند در کنار این موارد نمای ورودی مجتمع پانوراما با استفاده از معماری ایرانی و اسلامی، نمایی زیبا و دلنشین رو ایجاد کرده است.

    ویژگی‌ها مجتمع تجاری و تفریحی پانوراما (سینما پیروزی)

    بخش تجاری مرکز خرید پانوراما (سینما پیروزی) هشت طبقه رو به خودش اختصاص داده است؛ در پاساژ پانوراما بیش تر از 300 واحد تجاری و مغازه های مختلف وجود دارد که کالاهای مورد نیاز شما رو از پوشاک بانوان، پوشاک آقایان و پوشاک کودکان تا کیف و کفش، طلا و جواهر، لوازم آرایشی، عطر و ادکن، عینک، لوازم منزل، لوازم ورزشی و ... عرضه می کنه. اما این همه ماجرا نیست. در طبقه یازدهم مرکز تفریحی و تجاری پانوراما دو سالن سینمایی مجزا و مدرن وجود داره که به اکران فیلم های روز سینمای ایران مشغول هست. این سالن ها همچنین قابلیت استفاده به عنوان کافی شاپ رو هم دارا هستند. در کنار این سالن های سینمایی کافی شاپ ها با رنگ آمیزی ها و معماری جذاب و فضایی زیبا در نظر گرفته شده اند. اما اگر یک طبقه از سینما پائین تر بیایید، به بخش تفریحی مجتمع پانوراما می رسید که در آن فود کورت با حضور رستوران های مختلف و برند های غذایی وجود دارد. در کنار رستوران ها هم شهربازی به منظور تفریح و سرگرمی کودکان شما ایجاد شده است.
    چه جوری برم ؟

    مترو

    نزدیک ترین ایستگاه مترو به مجتمع تجاری پانوراما ایستگاه نبرد واقع در خط چهار مترو تهران است. از ایستگاه مترو نبرد که بیرون بیایید مرکز خرید پانوراما درست در روبروی شما قرار دارد.
    این نزدیکی چی بخوریم ؟
    این نزدیکی کجا‌بمونیم ؟
    این نزدیکی از کجا بخریم ؟
    نظر خودتو به دیگران بگو
    تجربه و نظر خودت از سفر رو با ما به اشتراک بذار
    ارسال عکس
    تجربه خودت از سفر رو به بقیه هم نشون بده
    پاسخ سریع دریافت کن
    سوال‌های خودت رو از همسفران و کارشناسان ما بپرس
    پرسش سوال
    Waves Waves Waves

    یه نقطه جدید معرفی کن

    اگه فکر می‌کنی یه مقصد واسه بیرون زدن، سراغ داری و ما معرفیش نکردیم، خودت می‌تونی داخل سایت به بقیه معرفی کنی. دم شما گرم که همراهی.