0
از0 نظر

نگارستان شهر تهران

    131
    نمایش

    نگارستان شهر تهران با دارا بودن فضای گالری، برگزاری کارگاه های آموزشی، آمفی تئاتر روباز هزار نفره و ... به یک پاتوق فرهنگی در دل بوستان گفت و گو تبدیل شده است؛ ساختمانی زیبا با طراحی دل نواز که با دعوت از صاحب‌نظران، کانونی شده است برای ارتقاء سواد رسانه‌ای شهروندان با ادبیات ارتباطی و رویکردهای فرهنگی وهنری.

    warning icon
    اگر فکر میکنی این اطلاعات نیاز به اصلاح یا افزودن داره . روی دکمه زیر کلیک کن

    مشخصات نگارستان شهر تهران

    نگارستان شهر تهران محفلی برای خبرنگاران و عکاسان است که در آن به بررسی و تبادل‌نظر در موضوعات مختلف پرداخته و اخبار و رویدادهای جدید را با هم به اشتراک می‌گذارند.

    تاریخچه نگارستان شهر تهران

    مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران با هدف ترویج فرهنگ گفتگو، تعامل و نیز ارتباط رسانه‌ای در سال 1394، مجموعه‌ای تحت عنوان «نگارستان شهر» ایجاد کرد.

    امکانات ویژه نگارستان شهر تهران

    طبقه اول: سالن اجتماعات که در آن فعالیت‌های چون برگزاری کارگاه‌های آموزشی و تخصصی در حوزه‌ رسانه‌ای، فرهنگی و هنری، برگزاری آیین بزرگداشت مفاخر و اساتید، نشست‌های موضوعی و رونمایی کتاب انجام می‌گیرد. طبقه هم‌کف: ‌فضایی است برای برگزاری نمایشگاه‌ و گالری که شهروندان می‌توانند آثار خود را در معرض دید تماشاچیان قرار دهند. طبقه زیرین: حوضخانه نامگذاری شده و برای بهره‌گیری اساتید و هنرمندان از اتاق‌های فکر و برگزاری نشست‌های تخصصی می‌باشد. سالن آمفی تئاتر روباز: با ظرفیت 1000نفر برای برگزاری جشن‌ها، برنامه‌ها و همایش‌ها
    چه جوری برم ؟

    افزودن راهنمایی مسیر :

    این نزدیکی چی بخوریم ؟
    این نزدیکی کجا‌بمونیم ؟
    این نزدیکی از کجا بخریم ؟
    نظر خودتو به دیگران بگو
    تجربه و نظر خودت از سفر رو با ما به اشتراک بذار
    ارسال عکس
    تجربه خودت از سفر رو به بقیه هم نشون بده
    پاسخ سریع دریافت کن
    سوال‌های خودت رو از همسفران و کارشناسان ما بپرس
    پرسش سوال
    Waves Waves Waves

    یه نقطه جدید معرفی کن

    اگه فکر می‌کنی یه مقصد واسه بیرون زدن، سراغ داری و ما معرفیش نکردیم، خودت می‌تونی داخل سایت به بقیه معرفی کنی. دم شما گرم که همراهی.