0
از0 نظر

پردیس سینمایی پیروزی تهران

    1280
    نمایش

    پردیس سینمایی پیروزی شامل دو سالن سینما با ظرفیت های 166 و 167 صندلی است که در طبقه آخر مجتمع تجاری پانوراما در محدوده چهارراه کوکاکولا واقع شده است. سینما پیروزی حالا پس از بازسازی از جمله سینماهای مدرن شرق تهران است که تحت نظر سینما آزادی تهران مدیریت می شود.

    warning icon
    اگر فکر میکنی این اطلاعات نیاز به اصلاح یا افزودن داره . روی دکمه زیر کلیک کن

    مشخصات پردیس سینمایی پیروزی تهران

    مجموعه سینمایی پیروزی شامل دو سالن سینمایی با امکانات مدرن و به روز دنیا است که در طبقه پنجم مجتمع تجاری پانوراما پیروزی واقع شده است. در کنار سینما پیروزی می توانید از کافی شاپ و مراکز خرید مجتمع تجاری پانوراما استفاده کنید. همینطور در طبقه پائینی پردیس سینمایی پیروزی یک فودکورت با حضور برند های مختلف غذایی وجود دارد که می تواند گزینه خوبی برای صرف غذا بعد از تماشای فیلم باشد.

    تاریخچه پردیس سینمایی پیروزی تهران

    پردیس سینمایی پیروزی در بهمن ماه سال 1395 با نمایش 44 فیلم جشنواره در بخش سودای سیمرغ و چشم انداز به صورت رسمی افتتاح شد.

    ویژگی‌ها پردیس سینمایی پیروزی تهران

    پردیس سینمایی پیروزی در مجتمع پانوراما تحت مدیریت سینما آزادی تهران فعالیت می کند. این سینما مانند دیگر سینماهای پردیس آزادی 50 درصد مالکیت آن متعلق به حوزه هنری و 50درصد دیگر متعلق به سازمان فرهنگی شهرداری تهران است.
    چه جوری برم ؟

    مترو

    پردیس سینمایی پیروزی روبروی ایستگاه مترو نبرد در خط چهار مترو تهران قرار دارد، بعد از پیاده شدن از مترو نبرد کافی است چند قدم آن طرف تر بروید تا مجتمع تجاری پانوراما آن سوی چهارراه کوکاکولا را مشاهده کنید.
    این نزدیکی چی بخوریم ؟
    این نزدیکی کجا‌بمونیم ؟
    این نزدیکی از کجا بخریم ؟
    نظر خودتو به دیگران بگو
    تجربه و نظر خودت از سفر رو با ما به اشتراک بذار
    ارسال عکس
    تجربه خودت از سفر رو به بقیه هم نشون بده
    پاسخ سریع دریافت کن
    سوال‌های خودت رو از همسفران و کارشناسان ما بپرس
    پرسش سوال
    Waves Waves Waves

    یه نقطه جدید معرفی کن

    اگه فکر می‌کنی یه مقصد واسه بیرون زدن، سراغ داری و ما معرفیش نکردیم، خودت می‌تونی داخل سایت به بقیه معرفی کنی. دم شما گرم که همراهی.