0
از0 نظر

کارگاه آموزشی آشنایی با آیسک ایران

    46
    نمایش

    بزنیم بیرون با همکاری آیسک دانشگاه امیر کبیر و ستاد گردشگری شهرداری تهران نسبت به برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با آیسک (کارآموزی بین المللی و سفر داوطلبانه) اقدام می کند. برای ثبت نام شرکت در این کارگاه و اطلاعات بیشتر می توانید از طریق این صفحه اقدام نمایید.

    warning icon
    اگر فکر میکنی این اطلاعات نیاز به اصلاح یا افزودن داره . روی دکمه زیر کلیک کن

    مشخصات کارگاه آموزشی آشنایی با آیسک ایران

    اصن چی هست؟ یک کارگاه آموزشی 3 ساعته که توی اون اعضای آیسک ایران از سفرهاشون به اقصی نقاط جهان صحبت می کنن؛ سفرهایی متفاوت که نه تنها از زاویه گردشگری بلکه با نگاه کارآموزی و فعالیت های داوطلبانه صورت گرفته. چی؟ سفر داوطلبانه؟ مگه داریم؟ بله! آیسک این فرصت رو برای جوون ها فراهم می کنه تا دنیا رو نه تنها به عنوان یک گردشگر بلکه به عنوان یک شهروند جهانی ببینند. ما مي خواهيم توی این رویداد با هم از سفر صحبت کنیم و تجریبات اعضای آیسک ایران از سفر و کار در کشورهای دیگه رو بشنویم ... تا بگیم همه چیز اونقدر ها هم که ما فکر می کنیم دشوار نیست ...

    زمان مناسب بازدید کارگاه آموزشی آشنایی با آیسک ایران

    چهارشنبه – 14 تیر ماه 1396

    پیشنهاد ویژه کارگاه آموزشی آشنایی با آیسک ایران

    همزمان با کارگاه آموزشی آشنایی با آیسک، نهمین نمایشگاه بازار سفر هم در بوستان گفت و گو برگزار می شه؛ می تونید یک ساعت زودتر به محل نمایشگاه بیاید و اونجا یه عالمه تجربه جدید و هیجان انگیز به دست بیارید.

    شرایط استفاده کارگاه آموزشی آشنایی با آیسک ایران

    کیا می تونن بیان؟ اگر عاشق تجربه های جدید و سفرهای کم هزینه هستین و می خواین مسافرتی متفاوت برای کسب تجربیات جدید داشته باشید، این کارگاه خیلی به درد شما می خوره؛ ورود هم برای همه رایگانه
    چه جوری برم ؟

    افزودن راهنمایی مسیر :

    این نزدیکی چی بخوریم ؟
    این نزدیکی کجا‌بمونیم ؟
    این نزدیکی از کجا بخریم ؟
    نظر خودتو به دیگران بگو
    تجربه و نظر خودت از سفر رو با ما به اشتراک بذار
    ارسال عکس
    تجربه خودت از سفر رو به بقیه هم نشون بده
    پاسخ سریع دریافت کن
    سوال‌های خودت رو از همسفران و کارشناسان ما بپرس
    پرسش سوال
    Waves Waves Waves

    یه نقطه جدید معرفی کن

    اگه فکر می‌کنی یه مقصد واسه بیرون زدن، سراغ داری و ما معرفیش نکردیم، خودت می‌تونی داخل سایت به بقیه معرفی کنی. دم شما گرم که همراهی.