0
از0 نظر

کارگاه آموزشی سفر ارزان (2)

    39
    نمایش

    بزنیم بیرون با مشارکت ستاد گردشگری شهرداری تهران دومین دوره کارگاه آموزشی سفر ارزان را برگزار می کند؛ جهت ثبت نام در این کارگاه آموزشی می توانید به این آدرس مراجعه نمایید.

    warning icon
    اگر فکر میکنی این اطلاعات نیاز به اصلاح یا افزودن داره . روی دکمه زیر کلیک کن

    مشخصات کارگاه آموزشی سفر ارزان (2)

    اصن چی هست؟ یه وورکشاپ آموزشی که قراره توی اون درباره راه های کم کردن هزینه سفر به نقاط مختلف ایران و جهان صحبت کنیم؛ اینکه چطوری می تونیم ارزون سفر بریم و برای سفر های کم هزینه چی کار باید بکنیم؟ این کارگاه یک فضای متفاوت برای آموزش راهکار های کاهش هزینه سفر ویژه علاقه مندان به ایرانگردی و جهانگردی هست که در اون مطالب متفاوتی از تجربیات ایرانگردان و جهانگردان جوان ایرانی ارایه خواهد شد.

    ویژگی‌ها کارگاه آموزشی سفر ارزان (2)

    کی صحبت می زنه؟ مهدی پارسا؛ تورلیدر و طبیعتگرد جوان ایرانی از تجربه سفرهای ارزانش به اقصی نقاط ایران و قاره های مختلف جهان و روش های مختلف برای کاهش هزینه سفر برامون می گه.

    زمان مناسب بازدید کارگاه آموزشی سفر ارزان (2)

    کی برگزار می شه؟ همین جمعه ای که میاد - 16 تیر ماه – از ساعت 16 الی 19

    پیشنهاد ویژه کارگاه آموزشی سفر ارزان (2)

    همزمان با کارگاه آموزشی سفر ارزان (2)، نهمین نمایشگاه بازار سفر هم در بوستان گفت و گو برگزار می شه؛ می تونید یکمی زودتر به محل نمایشگاه بیاید و اونجا یه عالمه تجربه جدید و هیجان انگیز به دست بیارید.

    شرایط استفاده کارگاه آموزشی سفر ارزان (2)

    کیا می تونن بیان؟ اگر زیاد سفر می کنین، عاشق سفر هستین و یا می خواین سفرهای کم هزینه رو شروع کنین این کارگاه خیلی به درد شما می خوره؛ ورود برای همه رایگانه اما قبل از ورود باید از طریق لینک بالای همین صفحه برای شرکت در کارگاه آموزشی ثبت نام کنید.
    چه جوری برم ؟

    ماشین شخصی

    اگر خودروی شخصی دارید، از طریق اتوبان چمران جنوب، بعد از اتوبان شهید حکیم می تونید مستقیم وارد پارکینگ مرکز نمایشگاه های تخصصی شهرداری تهران در بوستان گفت و گو بشید.

    اتوبوس

    در صورتی که با وسایل حمل و نقل عمومی میایید می تونید از طریق مترو و بی آرتی خودتون رو به پل گیشا برسونید، خیابون کوی نصر رو ادامه بدید و از خیابان پیروزی، وارد بوستان گفت و گو و محوطه برگزاری نمایشگاه های تخصصی شهرداری تهران بشید.
    این نزدیکی چی بخوریم ؟
    این نزدیکی کجا‌بمونیم ؟
    این نزدیکی از کجا بخریم ؟
    نظر خودتو به دیگران بگو
    تجربه و نظر خودت از سفر رو با ما به اشتراک بذار
    ارسال عکس
    تجربه خودت از سفر رو به بقیه هم نشون بده
    پاسخ سریع دریافت کن
    سوال‌های خودت رو از همسفران و کارشناسان ما بپرس
    پرسش سوال
    Waves Waves Waves

    یه نقطه جدید معرفی کن

    اگه فکر می‌کنی یه مقصد واسه بیرون زدن، سراغ داری و ما معرفیش نکردیم، خودت می‌تونی داخل سایت به بقیه معرفی کنی. دم شما گرم که همراهی.