0
از0 نظر

کارگاه آموزشی کار در سفر

    74
    نمایش

    بزنیم بیرون با مشارکت باغ موزه قصر نسبت به برپایی اولین دوره کارگاه آموزشی کار در سفر اقدام می کند؛ برای ثبت نام در این رویداد می تونید به این آدرس مراجعه کنید.

    warning icon
    اگر فکر میکنی این اطلاعات نیاز به اصلاح یا افزودن داره . روی دکمه زیر کلیک کن

    مشخصات کارگاه آموزشی کار در سفر

    این رویداد در واقع يه وورکشاپ که قراره توي اون درباره کار در سفر صحبت کنیم؛ اینکه چطور می تونیم سفرهای ارزون داشته باشیم و توی سفرهامون کار کنیم؟ چطور می تونیم در کارهای داوطلبانه توی بقیه کشورها شرکت داشته باشیم؟ و چطور می شه حین سفر درآمد داشته باشیم؟

    ویژگی‌ها کارگاه آموزشی کار در سفر

    * کي قراره حرف بزنه؟ معصومه ابوالحسنی، روزنامه نگار و جهانگرد ایرانی که از تجربیاتش برای کار در سفر در کشورهای جنوب شرق آسیا برامون صحبت می کنه

    زمان مناسب بازدید کارگاه آموزشی کار در سفر

    * کي برگزار مي شه؟ دوم بهمن ماه، از ساعت 17 تا 20

    شرایط استفاده کارگاه آموزشی کار در سفر

    • در صورت تمايل براي حمايت از برگزاري کارگاه هاي آموزشي ما، مي تونيد بليط حمايتي رو به مبلغ دلخواه خودتون خريداري کنيد؛ در غير اين صورت امکان استفاده از بليط رايگان براي حضور در کارگاه آموزشي فراهم هست. توجه: به علت محدوديت سالن، از پذيرش افراد بدون دارا بودن کد ثبت نام معذوريم.
    چه جوری برم ؟

    ماشین شخصی

    اگر با وسيله شخصي هم ميايد، مي تونيد از خيابان شريعتي و يا اتوبان صياد شيرازي خودتون رو به ميدان پليس و باغ موزه قصر برسونيد.

    اتوبوس

    براي دسترسي با اتوبوس هم مي تونيد اتوبوس هاي «پيچ شميران به ميدان قدس» ، «ميدان معلم به پايانه امام خميني» ، «ميدان رسالت به پيچ شميران» ، «ميدان امام حسين به پايانه شهيد بهشتي» استفاده کنيد و در ايستگاه باغ موزه قصر پياده بشيد.

    مترو

    اگر با مترو ميايد بايد به ايستگاه مفتح بريد و از اونجا با يه تاکسي، يا اتوبوس مستقيم جلوي باغ موزه قصر پياده شين؛ همینطور می تونید از ایستگاه مترو شهید قدوسی توی خط سه مترو استفاده کنید و با تاکسی خودتون رو به باغ موزه قصر برسونید.
    این نزدیکی چی بخوریم ؟
    این نزدیکی کجا‌بمونیم ؟
    این نزدیکی از کجا بخریم ؟
    نظر خودتو به دیگران بگو
    تجربه و نظر خودت از سفر رو با ما به اشتراک بذار
    ارسال عکس
    تجربه خودت از سفر رو به بقیه هم نشون بده
    پاسخ سریع دریافت کن
    سوال‌های خودت رو از همسفران و کارشناسان ما بپرس
    پرسش سوال
    Waves Waves Waves

    یه نقطه جدید معرفی کن

    اگه فکر می‌کنی یه مقصد واسه بیرون زدن، سراغ داری و ما معرفیش نکردیم، خودت می‌تونی داخل سایت به بقیه معرفی کنی. دم شما گرم که همراهی.