City Id =8

انتخاب استان

برنامه ریز

چقدر میخوای خرج کنی؟! (قیمت ها به تومان است) چیکار می خوای بکنی ؟ چقدر وقت داری؟!

خوش هيکل ماندن در سفر، سخت اما امکان پذير (1397/04/26)

براي کشف کردن مکان هاي جديد قدم بزنيد. اگر فقط از پنجره ماشين يا اتوبوس مکان هاي جديدي را مشاهده مي کنيد، فقط تکه اي از همه چيز را مي بينيد. چند کفش پياده روي بسيار راحت بخريد و به پياده روي برويد تا مناظر نزديک و پويا از مقصدتان را ببينيد. شما همچنين مي توانيد سرعت را زياد کنيد و براي سوختن کالري بيشتر آهسته بدويد و هنوز هم در تمام مناظر و صداهاي اطراف حضور داشته باشيد و ببينيد.
خوش هيکل ماندن در سفر، سخت اما امکان پذير

به گزارش بزنيم بيرون ،پارک هاي محلي و مسيرهاي پياده روي را براي تمرين و ارتباط با طبيعت بررسي کنيد. اين يک راه عالي براي ترکيب عادت هاي سالم در برنامه سفر است. اين ليست نکاتي در مورد سلامت در سفر و خوش هيکل ماندن در اين زمان را بررسي مي کند. اين مقاله درباره سلامتي در سفر، خوش هيکل ماندن در سفر و فعاليت هاي ورزشي در سفر است.

يک دوچرخه اجاره کنيد

براي پوشش مسافت بيشتر در زمان کمتر، هنگام رسيدن به مقصد، دوچرخه را اجاره کنيد. دوچرخه سواري ورزشي عالياست و در برنامه سفر به شما انعطاف پذيري بيشتري مي دهد. به دنبال مغازه هاي اجاره اي محلي برويد و دوچرخه را براي چند ساعت، يک روز کامل يا چند روز اجاره کنيد. اين روزها بسياري از شهرها برنامه هاي به اشتراک گذاري دوچرخه را نيز دارند. برخي از هتل ها و خوابگاه ها در واقع اجاره دوچرخه را براي مهمانان به صورت رايگان يا با تخفيف انجام مي دهند، بنابراين در مورد آپشن هاي اجاره اي هنگام ثبت نام، از آن ها بپرسيد. اين متن درباره سلامتي در سفر، خوش هيکل ماندن در سفر و فعاليت هاي ورزشي در سفر است.

از فروشگاه هاي محلي خريد کنيد

وقتي در خانه هستيد ممکن است هيچ وعده غذايي را بيرون از خانه نخوريد و هيچ دليلي براي صرف غذا در رستوران هاي بزرگ وجود ندارد فقط به اين دليل که مسافر هستيد. وقتي که شما در حال پياده روي يا دوچرخه سواري هستيد، در مسيرتان فروشگاه هاي محلي مواد غذايي و بازار وجود دارد که مي توانيد چنانچه در آن منطقه هستيد خريد کنيد. مانند متخصص هاي محلي ميوه جات و سبزيجات تازه بخريد که شايد نتوانيد از سوپرمارکت کنار خانه چنين چيزهاييخريداري کنيد. سپس ناهار پيک نيک را با غذا هاي سالم و مقرون به صرفه با خود ببريد. در مقاله زير از سلامتي در سفر، خوش هيکل ماندن در سفر و فعاليت هاي ورزشي در سفر صحبت مي کنيم.از فروشگاه هاي محلي خريد کنيد

اقامت گاه هايي را که داراي آشپزخانه هستند انتخاب کنيد

برخي از اقلام مواد غذايي که شما پيدا مي کنيد، احتمالا نيازمند يخچال هستند. بنابراين اگر شما جايي براي نگهداري مواد غذايي داريد بهتر است که مدام مواد غذايي تازه تهيه کنيد شما همچنين مي توانيد اقامتگاه هايي را انتخاب کنيد که به شما دسترسي به اجاق، فر، مايکروويو، ظروف و اثاثيه را مي دهد. اقامتگاه هاي متداول هتل ها و خوابگاه ها اغلب گزينه هاي خوبي براي پخت و پز وعده هاي غذايي خودتان هستند. اين متن درباره سلامتي در سفر است.اقامت گاه هايي را که داراي آشپزخانه هستند انتخاب کنيد

منوي رستوران را کنار بگذاريد

اما البته که شما نمي خواهيد رستوران هاي شگفت انگيز را نيز در حالي که سفر مي کنيد، از دست بدهيد. يک وعده غذاي چرب و چيلي در هنگام مسافرت کاملا خوب است اما هر وعده غذايي را غذاي چرب و چيلي نخوريد. اين روزها بسياري از رستوران ها منوهاي خود را آنلاين در اينترنت مي گذارند، بنابراين نگاهي به پيشنهادات براي تعيين اينکه کدام گزينه ها سالم است قبل از اينکه به آنجا برويد و ميز رزرو کنيد بيندازيد. اين مقاله درباره سلامتي در سفر است. منوي رستوران را کنار بگذاريد

ورزش هاي ميان تنه را انجام دهيد

يکي از بهترين راه هايي که مي توان روي فرم ماندن تمرکز کرد بر انجام ورزش هاي ميان تنه است. همه چيز از ميان تنه نشات مي گيرد، و اين نوع تمرين ها مي تواند اساسا در هر کجا انجام شود. ورزش هاي متفاوت پلانک را انجام دهيد تا همه قسمت هاي بالايي، پاييني و ضربان قلب را بهبود دهيد. با پلانک جک شروع کنيد. بر روي شکم دراز بکشيم و روي دست و پاها تکيه مي کنيم و پاها را به بيرون و درون پرتاپ مي کنيم. براي سخت تر شدن سعي کنيد پاها را در حين پرتاب به سمت بالا فشار دهيد. سپس دوباره در حالت پلانک قرار گرفته و پاها را يکي يکي به روي سينه بياوريد.ورزش هاي ميان تنه را انجام دهيد

با خودتان لوازم ورزشي بياوريد

نه، شما نمي توانيد تردميل و مجموعه اي از دمبل ها را با خودتان در هنگام مسافرت ببريد اما انواع ديگري از وسايل ورزشي وجود دارد که مي توانيد در چمدان خود بسته بندي کنيد. يک طناب کشي، يک طناب پرش و يک زيرانداز مسافرتي يوگا براي انجام تمرين بدون توجه به جايي که هستيد برداريد.با خودتان لوازم ورزشي بياوريد

از مراکز تناسب اندام هتل استفاده کنيد

مراکز تناسب اندام اغلب بخش هاي کم استفاده از هتل ها هستند و در حالي که ممکن است کوچک و قديمي باشند اما آن ها هنوز هم جاي خوبي براي تنوع بخشيدن به تمرينات شما هستند. تمرينات مربوط به وزن و قلب را انجام دهيد و با يک متخصص تناسب اندام درباره نکات مربوط به سفر صحبت کنيد.از مراکز تناسب اندام هتل استفاده کنيد

مقدار زيادي آب بنوشيد

وقتي که مسافرت مي کنيد، به راحتي آب از دست مي دهيد، مخصوصا اگر در حال پرواز يا وقت گذراندن در ارتفاع زياد هستيد. ما همه قوانين سه اونس را براي سفر هوايي مي دانيم اما شما مي توانيد بطري آب قابل استفاده مجدد را در کيسه حمل خود ببنديد و يا از طريق حراست دريافت کنيد. وقتي که از اسکنر فرودگاه رد شديد بطري آب خود را پر کنيد تا در سراسر سفر آب بنوشيد.مقدار زيادي آب بنوشيد

قرص هاي ويتامين خود را نيز ببريد

مسافرت مي تواند باعث احساس خستگي شود اگر غذاي مناسب نداشته باشيد، بنابراين ممکن است نياز باشد رژيم غذايي خود را براي حفظ انرژي براي ديدن و انجام آنچه شما مي خواهيد انجام دهيد تکميل کنيد. اگر در گرفتن تمام ميوه ها و سبزيجات مورد نياز بدن خود در جاده مشکل داشته باشيد، برخي از مولتي ويتامين هاي طبيعي و ارگانيک را انتخاب کنيد و يک عدد در روز يا همانطور که توسط متخصص مراقبت هاي بهداشتي توصيه مي شود مصرف کنيد.قرص هاي ويتامين خود را نيز ببريد

خوراکي هاي کوچک سالم در کيف خود نگه داريد

هيچ چيز نااميد کننده تر از گرسنگي و ندانستن اين که کجا يک ميان وعده سالم پيدا مي شود نيست. آجيل، ميوه هاي خشک شده و گرانولا به طور موقت اشتها را کاهش مي دهند بدون اينکه وزن کاهش يابد. بطري کوچک ضدعفوني کننده دست را هم در کيف خود بيندازيد تا هنگام خوردن، ميکروب هايي که بخاطر دست زدن به سطوح مختلف به دست شما منتقل شده اند وارد بدنتان نشوند.خوراکي هاي کوچک سالم در کيف خود نگه داريد

7 الي 8 ساعت بخوابيد

خوابيدن به اندازه کافي مي تواند هنگامي که شما سفر مي کنيد يک چالش باشد زيرا شما در طول روز در حال سرگرم کردن خود با چيزهاي سرگرم کننده هستيد و ممکن است محل اقامت شما آرام ترين مکان براي خواب نباشد. سيستم ايمني بدن هنگامي که به اندازه کافي نخوابيده باشيد ضعيف مي شود و مسافرت در حالي که بيمار هستيد بدترين حالت است. اگر خوب نخوابيديد، سعي کنيد ظهر چرت بزنيد تا به حد مناسب خواب برسيد.


منبع : سايت همگردي

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید



تگ ها