City Id =8

انتخاب استان

برنامه ریز

چقدر میخوای خرج کنی؟! (قیمت ها به تومان است) چیکار می خوای بکنی ؟ چقدر وقت داری؟!

واي‌فاي و صبحانه رايگان فاکتور مهم گردشگران خارجي براي انتخاب هتل (1395/05/12)

طبق پژوهش انجام شده توسط يک سايت جهاني رزرو هتل، مهمانان هتل‌هاي برتر جهان در سال ۲۰۱۵ داشتن Wi_Fi و صبحانه رايگان را يکي از مهمترين درخواست‌هاي خود اعلام کرده‌اند.
واي‌فاي و صبحانه رايگان فاکتور مهم گردشگران خارجي براي انتخاب هتل

به گزارش بزنيم بيرون ، يک سايت جهاني به نام «هتلز» (HOTELS)  پژوهشي درباره خواسته‌هاي مهمانان از هتل انجام داده و نظر بيش از ۴ هزار و ۹۰۰ مسافر از ۲۸ کشور مختلف را که در هتل‌هاي برتر جهان مهمان بوده‌اند، براي تعيين خواسته‌هاي اساسي آنها در سال ۲۰۱۵ مورد بررسي قرار داده است.

در اين پژوهش آمده است که مهمانان اين هتل‌ها داشتن واي فاي (wi_fi) رايگان را بيشتر از ديگر پارامترها مي‌پسندند.

در اين نظرسنجي مسافران تجاري، ۴۹ درصد واي فاي رايگان، ۱۴ درصد صبحانه رايگان، ۱۱ درصد نزديکي به حمل و نقل عمومي و ۶ درصد صندلي و ميز کار راحت را به عنوان مهمترين فاکتور در انتخاب هتل مورد توجه قرار داده‌اند.

همچنين طبق اين تحقيق ۲۵ درصد واي فاي رايگان، ۲۲ درصد صبحانه رايگان، ۱۵ درصد پارکينگ رايگان و ۱۰ درصد استخر و سونا را به عنوان فاکتوري براي انتخاب هتل توسط مسافران تفريحي اعلام کرده اند.

پايان دوران دي‌وي‌دي و اتو

براساس اين تحقيق مسافران ديگر تمايلي به استفاده از امکاناتي مانند ميني بار، اتوي شلوار، تلفن در دستشويي، DVD PLAYER ندارند.

مهمانان هتل‌ها اعلام کرده اند که ۲۴ درصد آنها از ميني‌بار، ۲۰ درصد از تلفن در دستشويي، ۱۵ درصد از اتوي شلوار، ۱۵ درصد از کلاه حمام، ۹ درصد از DVD PLAYER و ۱۷ درصد از ساير امکانات استفاده نمي کنند و مي‌توان اين امکانات را حذف کرد.

درخواست براي اتاق‌هاي ضد صدا نيز جزو يکي از سوالات بود با اين عنوان که «در مدت اقامت خود چه چيزي بيشتر شما را اذيت مي‌کند؟»

در اين تحقيق مشخص شده است که جدا از بوي نامطبوع فرش و نبودن آب گرم، مسافران بيشتر از سر و صداي همسايه‌ها اذيت مي‌شوند. طبق اين تحقيق ۶۵ درصد سر و صداي بقيه مهمانان، ۵۳ درصد بوي نامطبوع فرش، ۲۸ درصد تمام شدن آب گرم، ۲۷ درصد تعداد بسيار کم پريزهاي برق و ۲۳ درصد محدوديت زمان صبحانه را عاملي براي اذيت شدن در هتل دانسته‌اند.

«مرتب کردن تخت» را نمي‌خواهيم

در اين پژوهش از مهمانان پرسيده شده که تمايل به حذف کدام سرويس و آيتم را دارند تا هزينه اقامت کاهش پيدا کند آنها هم پاسخ داده‌اند که حاضرند از امکانات و خدمات خاصي چشم پوشي کنند؛ ۶۹ درصد مرتب کردن تخت، ۶۸ درصد حوله‌هاي حمام، ۵۱ درصد ميز آرايش، ۴۸ درصد خدمات روم سرويس و ۴۴ درصد باشگاه ورزشي را مثال زده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر اخيرا واحد بازاريابي يکي از هتل‌هاي ايراني، کار ترجمه اين تحقيق را انجام داده و آن را در اختيار مديريت هتل قرار داده است تا از اطلاعات آن استفاده کاربردي شود. چرا که بيشتر مهمانان اين هتل را گردشگران و تجار خارجي اختصاص مي دهند.


منبع : خبرگزاري ايسنا

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید



تگ ها