3.5
از7 نظر

شهربازی فان تایم پالادیوم تهران

    22036
    نمایش

    فان تايم مرکز خريد پالاديوم تهران، يکي از شهربازي هاي سرپوشيده تهران در محدوده زعفرانيه است که در مجتمع لوکس و مدرن پالاديوم قرار گرفته است. در کنار فان تايم امکانات تفريحي و رفاهي مختلفي در پالاديوم براي شما و فرزندانتان وجود دارد که مي توانيد ساعت هاي خوشي را در آن سپري کنيد.

    warning icon
    اگر فکر میکنی این اطلاعات نیاز به اصلاح یا افزودن داره . روی دکمه زیر کلیک کن

    مشخصات شهربازی فان تایم پالادیوم تهران

    در فان تایم پالادیوم تهران تجربه ای متفاوت از فضای بازی و سرگرمی برای تمامی اعضای خانواده داشته باشید تا در محیطی سالم و صمیمی اوقاتی خوش را در کنار یکدیگر بگذرانید. یکی از امکانات تفریحی مرکز خرید پالادیوم، واقعیت مجازی آدرنالین است . آدرنالین یا واقعیت مجازی با فناوری نوین است که به شما این امکان می‌دهد تا با یک محیط شبیه‌سازی مجازی قدم بگذارید.

    ویژگی‌ها شهربازی فان تایم پالادیوم تهران

    در این شهربازی بچه های شما علاوه بر استفاده از دستگاه های بازی مختلف می توانند لگو بازی هم داشته باشند. علاوه بر این وجود رستوران ها، کافه ها و فودکورت های مختلف در مرکز خرید پالادیوم باعث شده است تا فان تایم به یکی از گزینه های خوب برای تفریح بچه ها در شمال تهران تبدیل شود.

    امکانات ویژه شهربازی فان تایم پالادیوم تهران

    در مرکز خرید پالادیوم در کنار فضاهای بازی و تفریحی ماتیلوس به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه های اسباب بازی ایران هم وجود دارد که ارائه دهنده انواع بازی های فکری، آموزشی و سرگرم کننده برای کودکان و نوجوانان از برترین برندهای جهانی مانند لگو، رونزبرگر، وی تک، هیسبرو،کرایولا و ... است. همچنین سرزمین بازی برایت کیدو محیطی آرام، شاد و خلاق برای کودکان فراهم نموده است تا در این فضا بخوبی بیاموزند و بازی کنند.
    چه جوری برم ؟

    افزودن راهنمایی مسیر :

    این نزدیکی چی بخوریم ؟
    این نزدیکی کجا‌بمونیم ؟
    این نزدیکی از کجا بخریم ؟
    نظر خودتو به دیگران بگو
    تجربه و نظر خودت از سفر رو با ما به اشتراک بذار
    ارسال عکس
    تجربه خودت از سفر رو به بقیه هم نشون بده
    پاسخ سریع دریافت کن
    سوال‌های خودت رو از همسفران و کارشناسان ما بپرس
    پرسش سوال
    Waves Waves Waves

    یه نقطه جدید معرفی کن

    اگه فکر می‌کنی یه مقصد واسه بیرون زدن، سراغ داری و ما معرفیش نکردیم، خودت می‌تونی داخل سایت به بقیه معرفی کنی. دم شما گرم که همراهی.