0
از0 نظر

کارگاه آموزشی «سفر ارزان»

    393
    نمایش
    پرتال بزنیم بیرون با همکاری روابط عمومی و مدیریت گردشگری شهرداری منطقه 12 کارگاه آموزشی «سفر ارزان» رو برگزار می کنه؛ کارگاه آموزشی سفر ارزان یک فضای متفاوت برای آموزش راهکار های کاهش هزینه سفر ویژه علاقه مندان به ایرانگردی و جهانگردی هست که در اون مطالب متفاوتی از تجربیات ایرانگردان و جهانگردان جوان ایرانی ارایه خواهد شد.
     
    warning icon
    اگر فکر میکنی این اطلاعات نیاز به اصلاح یا افزودن داره . روی دکمه زیر کلیک کن

    مشخصات کارگاه آموزشی «سفر ارزان»

    اصن کارگاه آموزشی سفر ارزون چی هست؟ یه وورکشاپ آموزشی که قراره توی اون درباره راه های کم کردن هزینه سفر به نقاط مختلف ایران و جهان صحبت کنیم؛ اینکه چطوری می تونیم ارزون سفر بریم و برای سفر های کم هزینه چی کار باید بکنیم؟ کارگاه آموزشی سفر ارزان یک فضای متفاوت برای آموزش راهکار های کاهش هزینه سفر ویژه علاقه مندان به ایرانگردی و جهانگردیه؛ در این کارگاه آموزشی مطالب متفاوتی از تجربیات ایرانگردان و جهانگردان جوون ایرانی درباره روش های کم کردن هزینه سفر، راهکارهای ترویج سفر ارزان قیمت و اصول کاهش هزینه حمل و نقل، اقامت، خورد و خوراک و ... می شنویم. کی قراره حرف بزنه؟ * امید حاتمی؛ جهانگرد جوون ایرونی که با همین روش بیشتر از 70 کشور دنیا رو دیده و به اقصی نقاط جهان سفر کرده * مهدی پارسا؛ طبیعتگرد جوون ایرونی که از تجربه سفرهای کم هزینش به گوشه گوشه ایران و قاره های مختلف جهان برامون می گه

    ویژگی‌ها کارگاه آموزشی «سفر ارزان»

    اگر زیاد سفر می کنین، عاشق سفر هستین و یا می خواین سفرهای کم هزینه رو شروع کنین این کارگاه خیلی به درد شما می خوره؛ ورود برای همه آزاد و رایگانه

    پیشنهاد ویژه کارگاه آموزشی «سفر ارزان»

    توی مسیر کارگاه آموزشی می تونید از تماشای بافت تاریخی تهران مثل سردر قورخانه، عمارت موزه پست، سردر باغ ملی، میدان مشق، عمارت قزاقخانه، کاخ شهربانی، کاخ وزارتخانه، سردر موزه ملی، سنگفرش خیابان 30 تیر و گذر ادیان، خانه قوام السلطانه و ... هم لذت ببرید . پیشنهاد می کنیم اگر زودتر می رسین، قبل از شروع کارگاه آموزشی سفر ارزان سری هم به موزه آبگینه و سفالینه بزنید و از این گنجینه دوست داشتنی، دیدن کنید.

    شرایط استفاده کارگاه آموزشی «سفر ارزان»

    کی برگزار می شه؟ دوشنبه 27 دی ماه – از ساعت 5 بعد از ظهر تا 8 شب
    چه جوری برم ؟

    پیاده روی

    برای پیاده روی از ایستگاه مترو امام خمینی می تونید از مسیر محوطه باغ ملی عبور کنید و ضمن تماشا ساختمون های تاریخی، به خیابون 30 تیر بیاید؛ سنگفرش خیابان 30 تیر رو به سمت شمال که ادامه بدید، ساختمان موزه آبگینه و بنیاد سینمایی فارابی سمت راست شما قرار داره.

    اتوبوس

    برای استفاده از اتوبوس می تونید از اتوبوس های مسیر میدان بهارستان - میدان جمهوری استفاده کنید و در ایستگاه چهار راه استانبول و یا پل حافظ از اتوبوس پیاده بشید.

    مترو

    خودتون رو برسونید مترو امام خمینی؛ از اونجا می تونین با 10 دقیقه پیاده روی به موزه آبگینه برسید و توی مسیر از تماشای بافت تاریخی تهران هم لذت ببرید. از ایستگاه مترو سعدی هم می تونید خودتون رو به راحتی به بنیاد سینمایی فارابی برسونید
    این نزدیکی چی بخوریم ؟
    این نزدیکی کجا‌بمونیم ؟
    این نزدیکی از کجا بخریم ؟
    نظر خودتو به دیگران بگو
    تجربه و نظر خودت از سفر رو با ما به اشتراک بذار
    ارسال عکس
    تجربه خودت از سفر رو به بقیه هم نشون بده
    پاسخ سریع دریافت کن
    سوال‌های خودت رو از همسفران و کارشناسان ما بپرس
    پرسش سوال
    Waves Waves Waves

    یه نقطه جدید معرفی کن

    اگه فکر می‌کنی یه مقصد واسه بیرون زدن، سراغ داری و ما معرفیش نکردیم، خودت می‌تونی داخل سایت به بقیه معرفی کنی. دم شما گرم که همراهی.