مشخصات زنبیل
فروشگاه اینترنتی زنبیل با برند تجاری ثبت شده زیر نظر شرکت بازرگانی و تجارت الکترونیک پارمیر راه اندازی شده است. موسسین این فروشگاه با رویکردی نوین در ارائه خدمات به دنبال ارائه خدماتی شایسته به هموطنان هستند.
تاریخچه زنبیل
فکر اولیه راه اندازی فروشگاه اینترنتی زنبیل به سالهای ۸۴ و ۸۵ بر می گردد که به دلیل مهیا نبودن زیرساخت لازم در کشور تا سال ۸۹ مسکوت ماند. از سال ۸۹ تا ۹۰ مطالعات کارشناسی و تحلیل بازار فروش اینترنتی کشور انجام و نهایتا در سال ۹۰ با تاسیس شرکت بازرگانی و تجارت الکترونیک پارمیر اولین گام اجرایی در مسیر راه اندازی فروشگاه اینترنتی زنبیل انجام گرفت. این تیم پس از راه اندازی شرکت و در یک بازه زمانی تقریبا دو ساله وب سایت فروشگاه اینترنتی زنبیل را در خرداد سال ۹۲ راه اندازی نمود.
ویژگیها زنبیل
ر صورتیکه کالای خریداری شده توسط مشتریان در طول مدت گارنتی دارای هر گونه مشکل و ایراد فنی گردد، دیگر نیازی به مراجعه و پیگیری توسط مشتری به شرکتهای ارائه دهنده خدمات گارانتی نمی باشد، تنها کافیست با فروشگاه تماس گرفته و مشکل را اعلام نمایند، پس از آن فروشگاه بطور کامل پیگیر موضوع شده و تا حصول نتیجه آن را پیگیری خواهد نمود.
این خدمت برای مشتریان ساکن شهرستان ها به این شکل خواهد بود که آنها صرفا کالا را به آدرس دفتر مرکزی فروشگاه ارسال می نمایند، پس از آن فروشگاه اقدامات لازم را با هماهنگی مشتری انجام و سپس از طریق پست برای مشتری ارسال می نمایند. لازم به توضیح است که کلیه خدمات فروشگاه برای مشتریان رایگان و مشتری صرفا لازم است که هزینه های که مربوط به خدماتی که مرتبط به فروشگاه زنبیل نیست (بطور مثال تعویض قطعاتی که شامل گارانتی نیست یا هزینه های پستی از شهرستان ها) را پرداخت نمایند.
شرایط استفاده زنبیل
مشتریان زنبیل برای تست فنی کالای خریداری شده تا 10 روز فرصت خواهند داشت و در صورتیکه کالای خریداری شده دارای ایراد فنی باشد، فروشگاه کالا را برای آنها تعویض خواهد نمود.
در صورتیکه مشتریان به هر دلیلی از خرید خود منصرف شده و کالای خریداری شده را از بسته بندی اولیه خارج ننموده باشند تا هفت روز فرصت خواهند که نسبت به تکمیل فرم عودت اقدام و کالا را مسترد نمایند. لازم به توضیح است که هزینه ارسال عودت کالا بر عهده مشتری است.